Sharkscope en Poker Pro Labs

• Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Zijn deze sites eigenlijk wel betrouwbaar?
      Want als ik mijn naam opzoek krijg ik verlies te zien maar al de cashes die ik maak staan er gewoon niet tussen.
      Volgens pt4 sta ik 345$ up maar dat is nergens terug te vinden op beide.
      Mijn vraag is dus in hoeverre ik deze sites kan gebruiken om te kijken of villains visjes zijn of niet.
      Want als het bij mij niet accuraat loopt zal het hoogstwaarschijnlijk bij anderen ook zo zijn.
      Ik moet zeggen dat ik op 888 speel en dit misschien de reden is dat het niet zo denderend werkt.
      Toen ik op stars speelde was sharkscope iets meer accuraat.

Zijn er eventuele alternatieven die wel een beetje meer accuraat zijn dan deze?
  • 11 antwoorden
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Bij mij is SS behoorlijk accuraat.
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sokzel
      Bij mij is SS behoorlijk accuraat.
      Bij mij ook, PPR mist nog wel eens wat maar SharkScope volgens mij niet.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Ik heb vandaag al 14 tournaments en sats gespeeld. De laatste die ik gespeeld heb staat al op ss.
      Maar een paar die ik daarvoor gespeeld heb missen.
      Ik zou denken dat het misschien nodig is om even te wachten maar dan zou de laatste sat er toch ook nog niet opstaan?

iig is ss wel iets meer up to date.

Poker Pro Labs mist ongeveer 60% van mijn toernooien.
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Mijn ervaring is inderdaad dat Poker pro labs een paar toernooien mist of onjuist de winst aangeeft, omdat aparte toernooien, zoals bijvoorbeeld de don's of de knockout toernooien of de matrixtoernooien (toen full tilt nog bestond), die gaven geen of verkeerde info over toernooi en sit&go winsten. Maar over het algemeen geeft top shark wel een goed beeld van een speler.

Shark Scope is preciezer in de verschillende typen toernooien en sit&go's (herkent meerdere typen) en geeft daarom een exactere weergave van de winsten van een speler.

Daarentegen werken pokertracker en holdemmanager ook niet altijd 100% in het verwerken van resultaten.

Dus ja, door de foutjes van al die programma's en websites kunnen de resultaten nogal uiteenlopen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Is behoorlijk accuraat op 1 of 2 games na (SS), ben vanochtend nog een tegengekomen 1800 games gespeeld $2700 verloren super tilt op 5$ buy ins :facepalm:
      3 games met hem/haar gespeeld, en heb maar 30 handen van hem kunnen zien voordat hij eruit lag :coolface:
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Zou idd kunnen dat 888 geen goede coverage heeft, heb mijn profiel eens opgezocht bij een andere soortgelijke site (poker edge), en die toonde mijn resultaten van 888 niet, enkel mijn andere accounts.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Met SS heb ik niet zoveel ervaring wegens betalend, maar de keren dat ik mezelf checkte leek nagenoeg alles toch er in te zitten.
      PPL is veel minder betrouwbaar, maar dan wel weer gratis. In het verleden ontbraken daar alleszins hele stukken SNG van sommige sites. Recent lijkt het wel een pak beter (of ik speel niet meer op die sites waar er duidelijk data ontbrak). Ook de auto-rating van PPL is vrij waardeloos. Ik weet niet hoe hun algoritme werkt, maar je kan daar met een samplesize van niets al een A*** rating krijgen... Dus zeker altijd de grafieken bekijken.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Tournaments bij PokerProLab worden op volgorde van stoppen weergegeven... het kan dus zijn dat sommige tours nog niet klaar waren op het moment van kijken?

Bovendien zie je slechts de laatste tien/twintig en over een bepaalde periode.
      Mijn ervaring is dat beide sites best accuraat zijn eigenlijk maar waarschijnlijk niet zo accuraat als een eigen tracker (ze moeten immers ook veel meer data behappen en dat gaat soms fout).

Zou me er verder niet te druk om maken ;)
    • Meute7
      Meute7
      Bronze
      Wat ik mij afvroeg op PPL, is hoe die rating werkt?

Ik krijg bvb een K met alle sterren op basis van mijn sit&go's. Maar wat zegt dat?
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Meute7
      Wat ik mij afvroeg op PPL, is hoe die rating werkt?

Ik krijg bvb een K met alle sterren op basis van mijn sit&go's. Maar wat zegt dat?
      iig dat je goed op weg bent ;)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      ss>all