Big5.5 AQs

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Wss wat te resultgericht deze vraag, maar fold iemand hier?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $5.00+$0.50

Stacks:
      UTG christof1111 (2,635)
      UTG+1 vatosmoney (4,780)
      MP1 jayme1987 (2,098)
      MP2 mamoulos7 (5,737)
      CO leonkilller (4,092)
      BTN Balic1402 (2,759)
      SB x1elritze99 (9,364)
      BB adamantini (13,200)

Blinds: 60/120 Ante 15

Pre-Flop: (300, 8 players) christof1111 is UTG A:heart: Q:heart:
      christof1111 raises to 240, 3 folds, leonkilller calls 240, 2 folds, adamantini raises to 1,140, christof1111 goes all-in 2,620, leonkilller folds, adamantini calls 1,480

Flop: 8:club: 7:heart: Q:spade: (5,660, 2 players, 1 all-in)

Turn: 5:heart: (5,660, 2 players, 1 all-in)

River: 10:diamond: (5,660, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 5,660
  • 11 antwoorden
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Lijkt me wel een fold. Als de BB een beetje nadenkt, weet ie dat ie na zijn squeeze een all in van jou altijd moet callen. Dus zal ie dit met QQ+, AK+ doen omdat je UTG opent.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillGatesIII
      Lijkt me wel een fold. Als de BB een beetje nadenkt, weet ie dat ie na zijn squeeze een all in van jou altijd moet callen. Dus zal ie dit met QQ+, AK+ doen omdat je UTG opent.
      Mja maar dan vraag ik me af waarom je het ng zou gaan openen utg als je toch gaat folden op een 3bet.
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Oorspronkelijk gepost door BillGatesIII
      Mja maar dan vraag ik me af waarom je het ng zou gaan openen utg als je toch gaat folden op een 3bet.
      Omdat je niet altijd wordt ge3bet?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      dat is zeker waar, maar mij lijkt dat gwn erg exploitable als je utg enkel AK AA KK qq niet gaat opgeven op een 3bet.
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Ik denk niet dat je in een $5,50 toernooi met meer dan 10.000 spelers bang hoeft te zijn dat iemand iets opmerkt van exploitable spel.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      dat is zeker waar, maar mij lijkt dat gwn erg exploitable als je utg enkel AK AA KK qq niet gaat opgeven op een 3bet.
      Nou, als het goed is is jouw range UTG best tight, dus ik vraag me af wat ze dan willen gaan exploiten? Jouw vaker 3betten? Je hebt. nl. vaker een goede hand UTG dan een slechte, dusja... ik snap het hele exploitenverhaal niet zo in dit voorbeeld..
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      nee das idd waar, men range is utg niet zo breed als ik ng 20bb heb. wat ik bedoel is dat ik bedoel is dat ik gwn vind dat aq hier openen en dan folden op een 3bet wat weak is. als je de hand opent utg maar je gaat folden op een 3bet ben je eig gwn aan het stealen en kan je even goed 910s hebben of vergis ik me?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Nee, want in 5.5 wordt meer gecalled dan ge 3bet. 2je hebt blockers voor AA/QQ/AK
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      ik fold hier niet meer met 20bb
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Omdat villains je niet gaan exploiten hoef je ook nie unexploitable te spelen christof.
      Also, omdat villains zo exploitable spelen (bv. veel te weinig 3betten) moet je zelfs exploitable spelen (bv. sterke handen folden).

Ik denk dat ik je niks te leren heb over deze hand. Ik denk dat je evengoed als ik weet dat je zonder reads deze hand moeilijk kunt inschatten maar dat mensen over het algemeen gewoon te tight 3betten en dat je hier dus waarschijnlijk tegen een sterke range komt.

Je hebt 42% equity nodig als hij altijd callt om break even te shoven...

To be honest, als je geen info hebt op deze speler en je bent het met me eens dat ze erg tight 3betten, just fold it. Met jou edge is krijg je zoveel +EV spots per orbit dat je deze rustig kan folden.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Omdat villains je niet gaan exploiten hoef je ook nie unexploitable te spelen christof.
      Also, omdat villains zo exploitable spelen (bv. veel te weinig 3betten) moet je zelfs exploitable spelen (bv. sterke handen folden).

Ik denk dat ik je niks te leren heb over deze hand. Ik denk dat je evengoed als ik weet dat je zonder reads deze hand moeilijk kunt inschatten maar dat mensen over het algemeen gewoon te tight 3betten en dat je hier dus waarschijnlijk tegen een sterke range komt.

Je hebt 42% equity nodig als hij altijd callt om break even te shoven...

To be honest, als je geen info hebt op deze speler en je bent het met me eens dat ze erg tight 3betten, just fold it. Met jou edge is krijg je zoveel +EV spots per orbit dat je deze rustig kan folden.
      zen sizing was mlss een read. maar ben later ng 3 keer in soortgtelijke situatie gekomen en 2 keer stond ik voor omdat ik heel actief was aan tafel en 1 keer een flip. Mr ik denk dat idd zen sizing een read kan zijn dat hij een sterke hand heeft.