Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Plo5

• PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      PokerStars Pot-Limit Omaha, $0.05 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

MP ($6.37)
      CO ($4)
      Button ($5.44)
      Hero (SB) ($10.88)
      BB ($21.48)
      UTG ($7.63)

Preflop: Hero is SB with A, J, A, 4
      UTG bets $0.17, MP calls $0.17, 1 fold, Button calls $0.17, Hero raises to $0.90, 1 fold, UTG calls $0.73, 2 folds

Flop: ($2.19) 4, 5, K (2 players)
      Hero bets $1.04, UTG calls $1.04

Turn: ($4.27) K (2 players)
      Hero checks, UTG bets $4.07, Hero folds

Total pot: $4.27 | Rake: $0.20

Results below:
      UTG didn't show
      Outcome: UTG won $4.07

Fold i know maar ik kom vaak in dit soort lastige spot. met AAxx je flop missen en nooit weten waar je staat. de persoon waar ik tegen speelde was heel aggro, 3-bette veel en folde bijna nooit. Wat moet ik nou met dit soort flops? gewoon altijd opgeven?
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Ik zie dat hier nog niet op geantwoord is :)

Preflop kan je zeker een 3bet in acht nemen. de 4 is wel een dangler waarop iedereen min of meer weet dat jij AA** hebt. Feit dat je een J en hebt maakt het nog wel OK.

Je kan ook preflop flatten ivm stacksizes

de Flop cBet ik waarop je de Turn steevast moet doorbarrelen. Hij kan hier makkelijk 45** of 76** weggooien ;) Je blocked de NFD met je A

Mvg,
      Gerv