AQ 5dollar

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      vs winnende reg: zen check op de flop doet me denken dat hij heeft gemist ofwel een 99 1010 mr die zou hij wss ook wel cbetten.
      turn call ik omdat ik denk dat ik eig geregeld ng de beste hand heb en er een draw bijheb.
      zen riverbet makes no sence imo, dat leek me zo vaak air te zijn dat ik call.
      Ik wist ook dat hij wel actief was en wat durfde barrelen.
      Ik vind zen sizing ok best weird moest ze vr value zijn.

achteraf had ik mss de turn moeten raisen?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $5.00+$0.50

Stacks:
      UTG BombaySapphi (6,415)
      UTG+1 E-Vdovin (31,966)
      MP1 VRC99 (36,206)
      MP2 Becs007 (31,137)
      MP3 Kinneging (30,545)
      CO christof1111 (47,091)
      BTN krabowawe (18,122)
      SB Jesus_God (8,688)
      BB garito49 (29,806)

Blinds: 500/1,000 Ante 125

Pre-Flop: (2,625, 9 players) christof1111 is CO Q:club: A:spade:
      2 folds, VRC99 raises to 2,245, 2 folds, christof1111 calls 2,245, 3 folds

Flop: 3:spade: J:heart: 6:spade: (7,115, 2 players)
      VRC99 checks, christof1111 checks

Turn: J:spade: (7,115, 2 players)
      VRC99 bets 3,000, christof1111 calls 3,000

River: 8:diamond: (13,115, 2 players)
      VRC99 bets 9,000, christof1111 calls 9,000

Final Pot: 31,115
      VRC99 shows a pair of Jacks
      9:club: 10:club:
      christof1111 shows a pair of Jacks - Ace kicker
      Q:club: A:spade:

christof1111 wins 31,115 (net +16,745)

VRC99 lost 14,370
  • 5 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zet hem hier toch wel vaak op TT/99 op de turn. Probleem wat wil je representen met raise. any J bet je flop flushdraw ook wel. Dus denk dat hij die niet perce zal weglegge.

Call is sowieso wel goed, aangezien je altijd wel 15outs hebt of voorligt.

River is de vraag of hij light valuebet maakt met TT/99 of misschien wel gehit heeft met 88. Al zitten er hier natuurlijk altijd wat barrels enzo in zijn range en je hebt nog redelijke odds. Dus kan nooit super slecht zijn
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Ik zet hem hier toch wel vaak op TT/99 op de turn. Probleem wat wil je representen met raise. any J bet je flop flushdraw ook wel. Dus denk dat hij die niet perce zal weglegge.

Call is sowieso wel goed, aangezien je altijd wel 15outs hebt of voorligt.

River is de vraag of hij light valuebet maakt met TT/99 of misschien wel gehit heeft met 88. Al zitten er hier natuurlijk altijd wat barrels enzo in zijn range en je hebt nog redelijke odds. Dus kan nooit super slecht zijn
      heb de hand gwn zo snel gepost derstraks terwijl ik ng aan het spelen was.

Ik had ook een actief image aan die tafel. Dus hij moet daar volgens mij wel TT 99 cbetten om zelf wat initiatief te behouden denk ik.

Ik heb wss best op de flop al gwn gebet.

Ik denk dat het zoiets is dat hij wiost dat ik niet veel had, maar dat ik dat ook vn hem wist.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Turn raisen? what? :D
      Dat zou ik de vreemdste lijn van allemaal vinden en zie niet goed in wat je daarmee zou willen bereiken. Makes verder ook no sense from villains point of view.

Ik zal hier heel vaak de flop gewoon betten.
      Alternative line is diegene die jij neemt, maar dan moet je echt een aggro of spastic villain hebben. In een $5 denk ik echter dat checken nog gewoon heel vaak betekent: "Ik ben zwak" en dan is de beste manier hem gewoon van de hand afduwen met blijvende agressie.

Maar seriously, turn raisen???
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Turn raisen? what? :D
      Dat zou ik de vreemdste lijn van allemaal vinden en zie niet goed in wat je daarmee zou willen bereiken. Makes verder ook no sense from villains point of view.

Ik zal hier heel vaak de flop gewoon betten.
      Alternative line is diegene die jij neemt, maar dan moet je echt een aggro of spastic villain hebben. In een $5 denk ik echter dat checken nog gewoon heel vaak betekent: "Ik ben zwak" en dan is de beste manier hem gewoon van de hand afduwen met blijvende agressie.

Maar seriously, turn raisen???
      ik was de hand aan het posten while 12 tabling wat vr mij al stevig is:) . in men andere post boven de jouwe zeg ik dat het wss best is de flop te betten. Zo kan ik deze vervelende situatie vermijden.

Maar om de een of andere reden dacht ik op flop ik check gwn behind want ik sta voor op zen range en als hij turn bet call ik swso een keer. Maar zen bet op de river klopte in mijn ogen gwn niet.

Mr idd betten op de flop en deze situatie vermijden:) .
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Vind het toch wel straf dat jij hier de calldown nog maakt hoor, en is zeker niet slecht.