AA 3way

• Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Ik ben wat shotjes aan het nemen op de 6max tafels, maar moet nog een hoop leren.
      Deze hand is de 4e hand aan deze tafel, met weinig stats van mijn tegenspelers.

Toen ik de hand terugkeek, dacht ik zelf, pre-flop groter betten naar $1 ofzo, en postflop, tja toch een drawheavy flop 3way, lastig.

Roept u maar!

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG ($5.37)
      Hero (MP) ($10.51)
      Button ($10)
      SB ($6.43)
      BB ($10)

Preflop: Hero is MP with A, A
      UTG bets $0.20, Hero raises to $0.80, 2 folds, BB calls $0.70, UTG calls $0.60

Flop: ($2.45) 2, 4, 10 (3 players)
      BB checks, UTG bets $0.10, Hero raises to $2.63, BB raises to $5.16, UTG calls $4.47 (All-In), Hero raises to $9.71 (All-In), BB calls $4.04 (All-In)
  • 3 antwoorden
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Opening is niet zo slecht. Ik zou daarna 3/4 pot cbetten en bij een reraise folden. Lijkt op een set tienen en een loose canon die een flushdraw heeft of zelfs AKs.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Timmaywin,

Ik denk dat ik inderdaad de Flop raise naar iets van $2-$2.25 maar als BB besluit om jouw raise te c/Raisen en UTG vervolgens het er ook ingaat gooien dan kan je besluiten om hier gewoon te bet/folden

Ik denk namelijk niet dat je vaak tegen JJ of AT tegenkomt. Bovendien kan 1 van de 2 een flushdraw hebben en met 3 man heb je dan minder equity (pokerstove het maar bijv ;) )

Mvg,
      Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Gerv, bedoel je dan dat je een van de twee sowieso op een set zet?
      Als een van die knakkers het in zijn hoofd haalt om JJ+ te callen, daar zie ik ze ook wel mee raisen eigenlijk.
      Aan de andere kant, als ze allebei op een flushdraw zouden staan nemen ze outs van elkaar weg wat je AA meer kans geeft.

Moeilijke fold vind ik...