hogere status behalen hoe lang geldig

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      zie net dat ik al op 40% zit om van gold naar platinum member te gaan op 888poker. Dat is mooi want dat levert weer 9% extra rakeback op.

1 ding snap ik niet als je een nieuwe status haalt ben je dit direct tot einde van de daarop volgende maand. Lijkt mij dat je het dan zo moet inplannen dat je begin van een maand die status haalt en niet bv de laatste dag van een maand.

Als ik bv 1 februari platinum wordt heb ik zeg maar 2 maanden 18% rakeback ipv 9%

Als ik 30 januari platinum wordt heb ik maar 1 dag en 1 maand 18% rakeback.

Dit is toch raar of zie ik iets over het hoofd?
  • 4 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      zie net dat ik al op 40% zit om van gold naar platinum member te gaan op 888poker. Dat is mooi want dat levert weer 9% extra rakeback op.

1 ding snap ik niet als je een nieuwe status haalt ben je dit direct tot einde van de daarop volgende maand. Lijkt mij dat je het dan zo moet inplannen dat je begin van een maand die status haalt en niet bv de laatste dag van een maand.

Als ik bv 1 februari platinum wordt heb ik zeg maar 2 maanden 18% rakeback ipv 9%

Als ik 30 januari platinum wordt heb ik maar 1 dag en 1 maand 18% rakeback.

Dit is toch raar of zie ik iets over het hoofd?
      waarom is dit raar? dit is nou eenmaal zoals zij het geregeld hebben?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      zo is het toch ook op pokerstars?
      En volgens mij zou het moeilijk zijn om 1 februari al platinum te halen.
      het is wel mogelijk natuurlijk maar als je normaal twee weken grind om die status te halen ga je dit nooit op een dag kunnen.
      Uiteraard is het wel logisch dat des te eerder je in de maand een status haalt je dus ook langer ervan kan genieten.
      Zoals ik jou post lees wil jij 4499 punten halen in januari en op 1 februari het laatste puntje zodat je vanaf het begin van de maand al platinum bent.
      Maar dat gaat nooit want op 31januari reset van de punten en dan begin je dus opnieuw van 0.
      Ofwel begrijp ik gewoon de OP niet ?(
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      hmmm daar heb je misschien gelijk in, ik weet idd niet hoelang je die punten mee kan nemen. Zag wel dat ik nu op 44% richting platinum zit en het is nu 10 januari dus moet denk ik wel te doen zijn.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Het idee is inderdaad dat je 1 maand lang van de hogere status geniet, by default, en je beloond wordt naar mate je de status sneller bereikt. Dus die 1 maand krijgt iedereen en is waar je recht op hebt, hetgeen dat overblijft is "extra" en verschilt afhankelijk van wanneer je de hogere status bereikt hebt.

Maar goed, gaat dus wel lekker op 888Poker? :s_cool: