NL2 KK raisen of callen?

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik raise hier vanuit MP1 en MP3 called mij. Hij kan hier volgens mij een paartje en AJ,AQ hebben veel hoger is het lijkt mij niet, dan zal hij mij hier reraisen.

Op de flop bet ik vervolgens en hij reraised mij. Ik kom tot de conclussie dat hij hier waarschijnlijk AQ zal hebben, misschien een QJ of een set boeren.
      Ik besluit om te callen, als ik hier raise moet ik allin gaan en ik denk dat veel handen die ik beat heb mij dan niet gaan callen omdat dit wel heel sterk overkomt, mee eens?

Op de turn bet hij nog eens en de pot is inmiddels gegroeid tot 1,83 terwijl ik nog maar 1,55 stack heb, ik besluit te reraisen, omdat het geld er toch wel ingaat op de river. Ik beat denk ik alleen AQ, maar denk ook dat hij dit hier heel goed kan hebben.

Iemand van mening dat ik gelijk op de flop al allin had moeten gaan? Een AQ bijvoorbeeld kan dan nog gaan passen omdat deze dan denkt dat ik wel een KK,AA moeten hebben lijkt me.

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $2
      MP3:
      $2,48

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:diamond: , K:club:
      2 folds, Hero raises to $0,08, MP2 folds, MP3 calls $0,08, 4 folds.

Flop: ($0,19) Q:club: , J:heart: , 2:club: (2 players)
      Hero bets $0,14, MP3 raises to $0,37, Hero calls $0,23.

Turn: ($0,93) 6:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,89, Hero raises to $1,55 (All-In), MP3 calls $0,66.

River: ($4,03) K:spade: (2 players)

Final Pot: $4,03
  • 2 antwoorden