BB vs LP Hu 24s

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)        
      Position:
      Stack
      CO:
      $3,64
      Hero:
      $2,22

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 2:spade: , 4:spade:
      6 folds, CO calls $0,04, 2 folds, Hero checks.

Flop: ($0,10) 4:heart: , 5:club: , 4:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Turn: ($0,10) K:spade: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0,04, Hero calls $0,04.

River: ($0,18) J:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0,10, Hero raises to $0,20, CO calls $0,10.

Final Pot: $0,58

iemand commentaar? Ik post hem omdat die laatste checkraise riskant was maar wel iets hoger kon, dat ie nog net uit nieuwsgierigheid zou callen, wat is denk je het maximale wat je zou kunnen betten. en ja ik weet het risky gespeeld met name de river. ook bij de turn CR-en valt het op wat je hebt en een grote riverbet krijgt geen call.; Reden river dat ik dit van tijd tot tijd doe omdat ik echt het gevoel heb dat ik van tijd tot tijd er een gratis showdown mee heb. -> dat ik twijfelachtige handen voor check call gevaarlijker lijken. Maarja het blijven donkey s natuurlijk ;) :D en de een is de ander niet :)

gr
  • 8 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      bet flop bet turn bet river.
      groeten
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      bet flop en 6 ct winnen ?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      yep
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      de flop checken is niet super maar nog net aanvaardbaar, maar de turn moet je absoluut betten, als die king hem niet hit wat dan wel.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      dan blijft het 6ct en een kans op bluf, de king hitte hem en dan zal hij wrs wel betten zelf.
      enige probleem in deze hand is 56 en de 7 zou vallen de kans dat ie hem heeft is 0,0 en de kans dat die 7 valt ook superklein.

dat dacht ik dus ook als andere manier om hem te spelen turn betten, maar dan zal hij hem callen en een wat grotere bet op de river nog net callen. Ik was wel te spreken over het potje aan het eind voor een HU.

Dat scenario (zelf betten turn) zou max turn 8ct zijn .
      river 20ct maz mogelijk denk ik...
      dat was ook een optie, vaak zal hij de king niet hebben en dan blijft het 6ct.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      In een unraised pot is het imo echt cruciaal dat je op de flop bet. Doe je dat niet, dan laat je de kans liggen om nog een deftig potje te winnen.

Hetzelfde voor de turn, gewoon betten. Of tenminste check/raisen ipv check/call.

Op de river is het dan al te laat om er nog iets deftig uit te halen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Je bet hier niet alleen om die ene bet, als je op de flop bet kan je op de turn en river meer betten. Even een rekensommteje

bet flop10ct, hij callt pot is 30ct, bet turn 25ct, hij called pot is 80ct, bet river 70ct, hij called pot is 2,20

check flop, pot is 10 ct, bet turn 10ct, hij called pot is 30 ct, bet river 25ct, hij called pot is 80 ct. die 10ct bet op de flop maakt de pot uiteindelijk $1,40 groter.

In een unraised pot nooit slowplayen je hebt alle streets nodig om een beetje value uit je handen te halen. Als hij niks heeft hefet ie niks, jammer dan, maar als hij een middelmatige hand heeft laat je gewoon veel value liggen door hem goedkoop een showdown te laten zien.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik ga akkoord met wat hiervoor gezegd is geweest.
      Bouw de pot een beetje op als er een unraised pot is preflop met uw trips. Desnoods doet ge't met een halfpotsize bet, op deze limiet hebben ze toch niks door van betsizing wat het betekent :D Maar de pot is wel plots dubbel zo groot en uw verwachte winsten evenzeer.

Als den andere niks heeft, dat is wreed jammer ... gebeurt vaker dan we allemaal willen ;)