reloadbonus

• 30 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      stars geeft nu een tcoop ticket tww $22 bij een reload van minimaal $60,00
      gebruik bonuscode tcoop om je te ticket te krijgen

reload bonus
      Inderdaad. Vanmiddag had ik hier ook gebruik van gemaakt. Beetje jammer dat je er niet veel leuke toernooien of sats mee kan spelen.. :facepalm:

Ach ik ga wel de $22 NL Hol'em TCOOP 6Max spelen ofzo :D
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      ok ff storten dan :P
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      Hoe zit dat voor Belgen?
    • AdJag
      AdJag
      Silver
      Voor de belgen zoals verwacht :

Hello AdJag612,

Thank you for your email.

I am sorry to have to inform you the bonus you are revering to is not applicable for PokerStars.BE players.

Please note that in order to be able to operate in Belgium, we have to comply with the requirements set forth by the Belgian Gaming Commission, which requires that we do not offer deposit bonuses to our Belgian players.

For further information on our current promotions, please visit:

http://www.pokerstars.be/en/poker/promotions/

Thank you for choosing PokerStars and please contact us again if we can assist you in any way. We are here for you 24 hours a day and 7 days a week.

Regards,

Wendy L
      PokerStars Support Team
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een storting maken van $60, en dan krijg je een ticket voor van $22? kun je die $60 daarna weer gwn uitcashen?
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      staat nergens dat je voor die ticket een aantal vvp moeten halen, dus kunt gewoon outcashen
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Nu schrijven ze dat het voor Belgen niet kan......
      Een paar weken geleden kon het dan wel met hun 10th anniversary reload freerolls ?( ?( .
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ILTGGT
      Een paar weken geleden kon het dan wel met hun 10th anniversary reload freerolls ?( ?( .
      Was nog in 2011. Denk dat het daardoor komt..
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      haha, dus je stort 60, krijgt dat ticket en als je dan meteen weer uitcashed is er niks aan de hand? xD
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Maar de first deposit freerolls mogen dan nog wel? want die staat nog steeds op hun promotie pagina. Onduidelijkheid ten top weeral, typisch.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      haha, dus je stort 60, krijgt dat ticket en als je dan meteen weer uitcashed is er niks aan de hand? xD
      Ik zou het niet aanraden. Kans is aanwezig dat je ermee wegkomt. Maar ik heb hen onlangs gemaild met een gelijkaardige vraag en ze gaven mij als antwoord dat ze geen bank zijn en ervan uit gaan dat je stort om poker te spelen. Mocht ik toch willen uitcashen dan zouden er extra kosten kunnen worden aangerekend.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      Maar de first deposit freerolls mogen dan nog wel? want die staat nog steeds op hun promotie pagina. Onduidelijkheid ten top weeral, typisch.
      Owja, freerolls mogen wel. Maar rechtstreekse bonussen niet. Dat is toch wat ik versta. ;)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik laat hem ook maar schieten. Maar 1 toernooi NLH (wat geen rebuy is) en dat is 6 max dus dat wordt niet veel denk ik.

Tijd dat FTP weer terugkomt; Stars rust te veel op zijn lauweren en er zijn nauwelijks meer fatsoenlijke reloads te vinden op Stars........
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85

Owja, freerolls mogen wel. Maar rechtstreekse bonussen niet. Dat is toch wat ik versta. ;)
      Reload freerolls zouden voor Belgen ook toegestaan zijn, maar een onmiddellijke cashbonus is dat nog niet.

Weet wel dat er over deze bonussen gepraat wordt en dat ze in de toekomst - naar alle waarschijnlijkheid en in beperkte mate - opnieuw toegelaten zullen worden. Over deze bonussen werd onder meer gepraat op de Staten-Generaal van december, waarover je hier meer informatie vindt:
      Staten-Generaal over Belgische kansspelwetgeving
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      kdenk dat hij voor de Belgen nu ook kan. Code die ik zie is toch met BE achter. En op site zie ik hem ook staan. :D
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Onduidelijkheid troef weer zo te zien. Ik heb nochtans gemaild en ze zeiden dat hij niet geldig was voor Belgen. Eventjes wachten op andermans mailtje. :D
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Zelf maar gemailed en kreeg dit als antwoord :

We are pleased to inform you that we have a special TCOOP Reward for our Belgian players. This Reward is valid for any deposits of a minimum of €45 using the bonus code ‘TCOOPBE’. You will need to earn *1 VPP* and you will be credited with a ticket worth $22. You can use this to buy-in directly to TCOOP 2012 main events.
    • AdJag
      AdJag
      Silver
      Staat dit ook reeds ergens op de BE site?
      Ik had ook een mail gestuurd ( zie enkele posts meer naar boven), maar heb wel geen 2de mail ontvangen met dat aanbod.
      Als dit geldig is, ga ik er gebruik van maken ....
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      lazy ass
      :)

edit find link :)
    • 1
    • 2