2de kapitaal

• 5 antwoorden
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      hangt af op welke site je het hebt ontvangen
      en welke eisen er zijn om je bonus vrij te spelen
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Lilleken,

zoals Jinex aangeeft verschilt dit inderdaad per pokerroom. Bij welke room heb je een tweede startkapitaal ontvangen? Dan kunnen we je beter verder helpen :s_cool:
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Mij altijd afgevraagd... Hoe komen sommige mensen aan dat 2e kapitaal? Voor zover ik weet zie ik toch nergens iets staan van, hier klikke voor nog eens 50$ :p
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Mij altijd afgevraagd... Hoe komen sommige mensen aan dat 2e kapitaal? Voor zover ik weet zie ik toch nergens iets staan van, hier klikke voor nog eens 50$ :p
      Wordt volgens mij random weggegeven aan leden (enige vereiste is dat je het eerste startkapitaal ontvangen hebt, anders is het natuurlijk geen tweede :P ) Je krijgt hier dan meestal een mail over op het mailadres dat je hebt opgegeven bij Pokerstrategy.

Ik heb het ook een keer gekregen, maar helaas op een room waar ik al een account heb, en je kunt het alleen innen als je op de betreffende room nog geen account hebt. (Was bij mij tenminste zo.)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik heb het ook een keer gekregen, maar helaas op een room waar ik al een account heb, en je kunt het alleen innen als je op de betreffende room nog geen account hebt. (Was bij mij tenminste zo.)

De tweede startkapitalen zijn inderdaad specifieke promoties voor bepaalde rooms en gericht op bepaalde spelers. In overleg met de room wordt besloten wie ervoor in aanmerking komt. ( zijn wel altijd spelers die ergens nog geen account hebben)

Maar lees dus altijd de e-mails die je van ons krijgt, zodat je een aanbieding niet mist, mocht je er 1 krijgen. :)