Tilt onder controle krijgen.

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Het lukt me maar niet... ik heb afgelopen week er last van gehad, kost me best wat van mijn winrate...lange termijn in dit soort gevallen vaak + EV beslissingen maak... maar ik kan het niet helpen... na 4 bad beats in a row (trips Jacks + Ace kicker outriveren tegen trips nines)... QQ tegen 55... K9S tegen K8OS en AK tegen A10 ben ik toch lichtjes in tilt.

Ik zie dit vooraf vaak al aankomen, daarom doe ik nu max 6 tafels tegelijk.
      Ik wil dit klote gevoel niet voelen dat ik op zo'n manier verlies! Ik wil door blijven spelen na zulke bad-beats... iemand een manier om op een effectieve snelle manier dit te boven te komen? Nu ben ik meestal 2 uur kwijt om tot rust te komen :P

:heart:

Lange weg te gaan nog: na een nachtje slapen denk ik gewoon dat ik niet te veel tafels tegelijk moet blijven spelen tot ik het onder controle heb, en verder iets moet hebben waar ik tegen aan kan schoppen :f_love:
  • 1 antwoord
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Ik ben zelf begonnen aan het boek The Poker Mindset die vooral op dit soort dingen ingaat. Ik ben nog niet echt ver, maar ziet er alvast een veelbelovend boek uit die me op dat vlak zeker gaat kunnen helpen.

Misschien ook eens een kans geven. ;-)