0,50/1 Fr Tt

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $27,83
      Hero:
      $43,35
      MP3:
      $4,15

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.59 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:diamond: , T:spade:
      5 folds, MP3 raises, 2 folds, SB 3-bets, Hero calls, MP3 calls.

call met TT toch? of hier gewoon cappen?

Flop: (9,00 SB) T:heart: , K:club: , 8:club: (3 players)
      SB bets, Hero raises, MP3 calls, SB calls.

Turn: (7,50 BB) A:heart: (3 players)
      SB bets, Hero raises, MP3 folds, SB 3-bets, Hero caps, SB calls.

speel ik hier te agressief? KK sluit ik uit, AA heeft me beat, QJ ook maar de rest lig ik voor.

River: (15,50 BB) 7:spade: (2 players)
      SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB calls.

blank dus betten voor value?

Final Pot: 23,50 BB
  • 4 antwoorden
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Gezien die stats is er een grote kans dat ik mijn TT al preflop in de muck stop, alhoewel je van de 3-better maar 37 handen hebt. De initial raiser raist slechts 6% van zijn handen, de 3-better 3%, dus minstens een van hen heeft hier een premium.

Ben benieuwd hoe anderen dit zien, vooral vanwege kleine sample size 3-better.

KK is onwaarschijnlijk idd, maar niet ondenkbaar en QJ zit er gezien het betpatroon ook niet echt in. Ik gok dat ie AA heeft, in lijn met waar ik mijn post mee begon.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat ik hier ook met pijn in mijn hard preflop afscheid neem van mijn TT ;) Zoals Marple al goed opmerkte hebben ze allebei nogal weinig PFR, en die MP3 is helemaal een rock waardoor je implied odds ook niet zo groot zijn (helemaal niet door zijn 4BB stack).

Wanneer je tegen zulke spelers speelt, kun je eigenlijk nooit handen uitsluiten :D Je hebt maar weinig handen van SB, maar het ziet eruit alsof hij bijna nooit preflop raist, er is dus een grotere kans dan normaal dat hij KK/AA heeft. Op de turn zou ik zelf nog wel cappen voor value, maar de river zou ik niet meer raisen, zijn donk is wel heel sterk, en ik denk dat je hier vaker achter ligt tegen KK/AA dan voorligt tegen AK.

In theorie kun je wel voor liggen op zijn range (JJ+ AK), maar je moet er ook rekening mee houden welke handen hij op deze manier speelt. Ik denk niet dat hij ooit JJ of QQ zo zou spelen, dus blijven AK/KK/AA over. Je verslaat AK, maar je weet niet of hij die ook zo agressief zou spelen, dus ik denk dat je te vaak tegen KK/AA zit om hier de river nog te raisen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hmm, daar hebben jullie een hoop goede punten. Ik moet wel zeggen ik had de HUD niet aan tijdens deze hand, dus ik had waarschijnlijk de stats niet moeten posten.

Toch ga ik dit soort situaties voorzichtiger benaderen nu ik jullie punten bekeken heb :) bedankt

btw SB had hier AQo :D (notitie en buddy van gemaakt)
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Ik zou die stats nooit meer aanzetten :D