2012; het jaar van de rentree

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Beste pokerstrategen, na een tamelijk lange pauze heb ik besloten weer te gaan pokeren. Mijn vorige avontuur op Party heeft goed uitgepakt en nu wil ik op Stars de grind weer op gaan pakken. Mijn mindset is optimaal en ik ga vanaf nu strikt gedisciplineerd te werk. De laatste maand ben ik bezig geweest om oude handhistories door te spitten en leaks te pluggen.

Heb het hele HEM2-pakket aangeschaft, incl. Table Ninja, Note Caddy, Leakbuster, Table Scanner en Tilt Breaker. Nu nog even bezig met de settings te fijntunen. Een nieuw kantoor is ingericht met o.a. een groot whiteboard, extra 24” scherm, printer, fijn stoeltje, een lamp die zonlicht simuleert en een Nespresso-what-else?

Op Stars ben ik via PS aangemeld dus dat wordt SP’s scoren. Ik wil met een rol van 1k gaan starten op NL10/NL25 shorthanded. Helaas heb ik jaren terug al eens een kleine storting gemaakt (en verloren), dus een first deposit bonus zit er helaas niet meer in. Mocht iemand nog een goeie bonusactie weten, dan hoor ik het graag.

Financieel hoef ik me nergens zorgen om te maken, omdat ik een snelle AEX-meneer bereid heb gevonden mijn avontuur te backen. Mijnheer bleek nogal goed in het ‘lezen’ van grafieken. Ook dit is voor mij een motivatie om rationeel te blijven in mijn dagelijkse denkpatroon. De emoties gaan tijdens het poker op non-actief.

Een weekschema is gemaakt waarin ik steevast iedere ochtend om 7:30 opsta en eerst 30min ga wandelen. Daarna ontbijt … en daarna pas koffie en een peuk.

Ik voel niet echt de behoefte om mijn blog verder te door te zetten, maar ik zal zeker meer handen gaan posten dan vorig jaar.

Ik wil iedereen die achter me staat bedanken (mamma!) en tips voor spelen op Stars zijn natuurlijk altijd welkom.

Mzzl, Frietos
  • 2 antwoorden
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Hey,

even een tip m.b.t. de First Deposit Bonus.

Als je stars een lief mailtje doet heb je kans dat ze je de STARS600 first deposit bonus opnieuw geven. Dat heb ik namelijk ervaren. :) Had de eerste keer maar 20 euro gestort vond ik een beetje zonde.

Succes met je avontuur en maak anders een blog aan in de blogsectie, ik zal je in ieder geval volgen.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Je pakt het volgens mij echt serieus en goed aan! Succes... en bolletje!