Huiswerkgroep FR microstakes NL2/NL5??

• Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Beste mensen,

Ik probeer op allerlei manieren mijn pokerspel te verbeteren. Nu ben ik benieuwd of er ook een huiswerkgroep voor de microstakes bestaat. Of misschien is er wel genoeg animo om een nieuwe groep te starten. Misschien zijn er zelfs wel coaches die wat opgaven kunnen maken die wij uit moeten werken. Ik ben zelf nog een NL2 speler dus ben ook op zoek naar een groep op deze stake.

Graag hoor ik een reactie van geinteresseerden.

Groeten Manuel
  • 4 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Ik haat huiswerk! nee geintje, goed dat je aan je spel wil gaan werken.

Heb je alle silver strategy artikelen al doorgelezen? Is heel leerzaam, ik kan ik je de videos over de BSS aanraden.

En de help serie van Joshiwa.
    • Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Ben op de helft met de artikelen en kijk ook regelmatig de videos. Dit is zeker heel erg leerzaam, maar misschien dat je met zo'n huiswerkgroep ook de gedachtengang van andere spelers leert kennen en daar zo veel van leert. Ik heb voor mezelf nog niet echt het idee dat ik situaties herken en daar mijn spel op af moet stemmen. En vooral het inschatten van wat voor kaarten villain kan hebben vind ik erg moeilijk....

Het doel is om een goede pokerspeler te worden en dat ga ik halen ook! :)
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Super man, als ik jou was zou ik even kijken of er een FR skypegroep is voor de microstakes, dan kan je allemaal vragen in de groep gooien.
    • Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Ok, thnx! Maar is er ergens een overzicht met skype groepen op deze site?