99 OOP vs. fish

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Villain speelt erg fishy. Speelt bijna alle handen, callt, minraist. Niet echt super dus. Heb geen groot volume stats op hem, dus ik post ze maar niet.

Ik 3-bet preflop, omdat ik denk hier nog altijd de beste hand te hebben en omdat ik niet uit positie wil callen. Vrij std. imo.

Flop besluit ik te checken omdat dit zijn range best hard hit. Hij check echter ook behind wat nogal zwak overkomt. Ik besluit hierom een delayed cbet te plaatsen om alsnog de pot op te pakken. Hij callt echter en ik besluit de river niet meer te betten en c/fold te spelen.

Iemand een andere lijn in gedachten?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($9.91)
      BB ($9.60)
      UTG ($21.05)
      CO ($7.92)
      BTN ($7.57)

Dealt to Hero 9:spade: 9:heart:

fold, CO raises to $0.20, fold, Hero raises to $0.80, fold, CO calls $0.60

FLOP ($1.70) Q:club: J:spade: 8:heart:

Hero checks, CO checks

TURN ($1.70) Q:club: J:spade: 8:heart: 7:diamond:

Hero bets $1.27, CO calls $1.27

RIVER ($4.24) Q:club: J:spade: 8:heart: 7:diamond: 6:spade:

Hero checks, CO checks

CO shows A:diamond: J:heart:
      (Pre 44%, Flop 76.9%, Turn 86.4%)

Hero shows 9:spade: 9:heart:
      (Pre 56%, Flop 23.1%, Turn 13.6%)

CO wins $3.96
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Op welke boards ga je wel allemaal bluffen? Ga je 1 barrelen,2,3 barrelen?

Bedoel je beschrijft hem alsof ie postflop ook niet vaak gaat folden terwijl je met 99s vrijwel altijd een overcard board speelt ;)

Ik kan mezelf dan ook gewoon preflop zien setminen en dan keihard te c/R op de Flop omdat ie waarschijnlijk een inelastische calling range heeft.

Anyways denk dat de delayed cBet niet zo goed is nu Jx gewoon vrolijk een barrel called op de Turn. Je laat namelijk niets beters folden enkel handen waar je al op voorligt

Mvg,
      Gerv