hallo mede pokeraars

• popeji
      popeji
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik heb me onlangs aangemeld voor deze site, aangezien poker een hobby van me is en ik dringend op zoek ben naar kennis zodat ik mijn spel wat kan verbeteren. Ik ben 25 jaar en studeer momenteel aan de UvA (bijna klaar :) ).
      Ik speel nu zo'n 2 jaar af en aan, ligt er aan of ik in de mood ben om te spelen. Ik heb op alle grote pokersites wel gespeeld en dan voornamelijk sng DoN op pokerstars, hiermee ging het spelen wel aardig. Momenteel ben ik bezig mijn heads up strategie te verbeteren, deze spelsoort spreekt mij namelijk het meest aan.

Ik zal voornamelijk de coachings en videos checken op deze site.

Groeten,
      Popeji
  • 5 antwoorden
    • gemster
      gemster
      Bronze
      Welkom chef :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey popeji,

Welkom op het forum. Je kunt hier zeker genoeg materiaal vinden om aan je spel te werken!

Bij welke room ben je gestart met je startkapitaal?
      Voor SnG's zijn de rooms van het Ongame netwerk (Betfair, EuroPoker, bwin) zeker interessant, omdat je daar genoeg tafels vindt met over het algemeen een stuk slechtere spelers dan bij Stars.

Maar eerst gewoon rustig je starkapitaal wat opbouwen :s_cool:

Groetjes,
      rene
    • popeji
      popeji
      Bronze
      Ik ben begonnen op poker 770, omdat ik pstars/everest/fulltilt en party al een account heb. Het niveau van de low stakes DoN op pokerstars kan ik trouwens aardig aan, maar ik begon me een beetje te vervelen op de DoN en ben toen HU SnGs gaan spelen ( zonder succes helaas). Nu probeer ik op poker 770 mijn HU skills wat te verbeteren, het niveau ligt niet zo hoog als op stars volgens mij.
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Cool.. welke limieten bieden ze op Pokerstars DON"s aan? Speel zelf op Everest de 55 centjes... Heb nog geen deposit gedaan op Stars... is het fishy?
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frisekea
      Cool.. welke limieten bieden ze op Pokerstars DON"s aan? Speel zelf op Everest de 55 centjes... Heb nog geen deposit gedaan op Stars... is het fishy?
      Pokerstars heeft geen DON's meer ... is tegenwoordig fifty fifty mix tussen sng en don