Nl10 Qq

• 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Kan dit op de flop of is dit toch te agresief?
      Dacht villian limpt nog aardig wat handjes met zijn 25/15
      Dacht ook hij kan nog aan het drawen zijn op dat moment en er is ook de aanwezigheid van een set.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10
      UTG2:
      $10,71
      Hero:
      $14,7

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with Q:diamond: , Q:club:
      UTG2 calls $0,10, MP1 folds, Hero raises to $0,50, 3 folds, SB calls $0,45, BB folds, UTG2 calls $0,40.

Flop: ($1,60) T:heart: , 9:diamond: , 6:heart: (3 players)
      SB checks, UTG2 checks, Hero bets $1,14, SB folds, UTG2 raises to $3,60, Hero raises to $12,32, UTG2 calls $6,61 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Turn: ($22,02) 4:diamond:
      River: ($22,02) T:diamond: (2 players)

Final Pot: $22,02
  • 4 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik speel de hand exact hetzelde, behalve dat ik het op de flop 1,25$ maak vanwege de draws. sb is een passieve nit, dus als hij je hier 3bet moet er wel een alarmbelletje gaan rinkelen, tegen utg2 met dergelijke agressieve en loose stats ga ik ook broke. hij raised je hier namelijk ook met allerlei draws als semibluf. set kan uiteraard ook, maar ik denk dat je op de flop nog vaak genoeg voorligt om het erin te kunnen gooien..
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik bet de flop wel wat groter. 1.4 ofzo...

Wat UTG daar doet is wel erg sterk vind ik zeker 3way (ondanks zijn AF). Limp/call preflop wijst ook vaak op een pocket pair dus tis goed mogelijk dat hij een set heeft. Daarom zou ik hier gewoon callen en als hij de turn shovet folden. Als hij de turn checkt was het wss een bluff of semi bluff en zou ik dus wel weer protecten
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Bedankt heb je raad op gevolgt farma.
      Had net ong zelfde spot maar zat toen zelf IP maar kreeg ik een check raise om me oren.
      Heb die gecalled en villian donkbet plots 10c op een 7 dollar pot dus zelfde als een check heb hem toen maar geshoved.
      En kreeg meteen een fold.
      Dus was idd een bluf op de flop
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik bet de flop inderdaad ook groter, je zit multiway op een behoorlijk drawy board...dus 1.4$ is daar zeker beter.

Ik vind dit soort situties altijd tricky. Wat UTG daar doet is behoorlijk sterk hoor. Tegen een iets passievere speler fold ik hier.
      Tegen deze aggro speler zou je kunnen reraisen, maar dan foldt hij al zijn blufs (JT misschien ook nog). Ik zou dan eerder ook ervoor kiezen om te callen en hem lekker te laten bluffen op de turn. (kijk wel naar zijn turn AF als je genoeg sample hebt). Als villain op de turn ook agressief is, dan zou ik een shove op de turn gewoon callen. Indien niet, dan zou je kunnen folden op de turn.