Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      zijn check-raise line op de turn (in combi met zijn stats (12/7 2,0 AF)schreewt uiteraard om een setje, maar kan ik hier ooit folden? turn misschien zelf iets groter uitbetten? (3,20$ ofzo?)

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $6,99
      UTG2:
      $10,78
      Hero:
      $10,39

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with K:spade: , K:diamond:
      UTG1 folds, UTG2 calls $0,10, MP1 folds, Hero raises to $0,50, 3 folds, SB calls $0,45, BB folds, UTG2 calls $0,40.

Flop: ($1,60) 9:heart: , 5:spade: , 4:club: (3 players)
      SB checks, UTG2 checks, Hero bets $1,14, SB calls $1,14, UTG2 folds.

Turn: ($3,88) 6:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $2,8, SB raises to $5,35 (All-In), Hero calls $2,55.

River: ($14,58) Q:spade: (2 players)

Final Pot: $14,58
  • 3 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Denk dat hij je ook allin gezet had hier als je meer gebet had op de turn, hij heeft obv zijn set gehit of misschien een pocket als JJ,10, maar lijkt me niet gezien zijn stats dat hij hier dan allin zou gaan.
      Ik zou deze hand nooit meer weg gooien, je bent commited hier.

pocket 99?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nice sizing vind ik wel en as played ben je commited ja!

Als het echt zo een nit is met een TAG speelstijl (maar dan nittier) kan je na zijn flopcall 3 way zelfs soms al opgeven hoor. (limp/call preflop zijn bijna altijd al pockets btw). Dus eigenlijk zou ik tegen zo iemand de turn behind willen checken als ik erbij nadenk. Tkan goed zijn dat hij 88 ofzo heeft maarja dan callt hij de turn toch niet. En de river bijna altijd call tenzij het een potbet ofzo is vind ik de fold zelfs nog kunnen tegen zo een nit.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Inderdaad, as played zit je eraan vast :) .

Maar als ik er zo over nadenk is het hier inderdaad wel een optie om behind te checken op de turn. Zijn range bestaat hier voornamelijk uit pocket pairs en heel misschien broadways (QJs of zo). Tegen zo een range is het in principe safe om de turn behind te checken aangezien je vaak enkel actie zal krijgen van sets. Als je hier bet zie ik eigenlijk geen enkele hand waar je nog value van kan krijgen (tenzij je hem hier TT/JJ ziet spelen).