Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat doe ik hier qua sizing op de turn? ik pot de flop al bijna om de pot wat groter te maken. is turn overshoven hier oke? ik moet hier imo sowieso een bet maken op de turn, want echt veel combinaties van Kx waarmee hij de flopt called zie ik hem hier niet vasthouden.. wat doe ik op de turn?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,41
      CO:
      $3,94

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:heart: , Q:club:
      4 folds, Hero raises to $0,40, CO calls $0,40, 3 folds.

Flop: ($0,95) 9:club: , 6:diamond: , 4:club: (2 players)
      Hero bets $0,8, CO calls $0,80.

Turn: ($2,55) K:diamond: (2 players)
      Hero bets $3,03, CO calls $2,74 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

River: ($8,03) 7:heart: (2 players)

Final Pot: $8,03
  • 6 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Net een heel verhaal getypt, maar weer gewist haha, vind de shove eigenlijk wel ok, hij kan een pot winnen van 5,29 en heeft nog maar 2,74, als hij hier iets gehit heeft gaat hij jouw gewoon betalen. En eventuele draws ga je hier ook nog value van krijgen denk ik.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      De shove is hier niet zo goed hoor, je laat veel folden omdat de K vaak een scarecard is voor hem. Je laat hem beter bluffen op de turn! Hij zal met bijna elke combo uit zijn range betten. Dan kun je wel easy check/shoven want dan zal hij nog erg loose moeten callen gezien de odds die hij krijgt. als hij dan behind zou checken kun je de river halfpot valuebetten
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      super, bedankt! ik was sowieso al niet echt zeker over deze line, en als ik je gedachte zo lees kan ik me daar goed in vinden..
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Nice hand. Ik zet hem hier op de turn ook all in omdat er vrij weinig Kx in zijn range zitten en je hem geen free card wil geven aangezien het een behoorlijk drawheavy board is. =)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tegen zo een fish ga ik op de flop al potbetten op de turn shoven. Hij heeft een hoge wtsd (wel over kleine sample, dus niet echt betrouwbaar) maar hij gaat je hier callen met 9x handen en met FD.

De turn check/shoven lijkt me tegen deze speler echt niet goed aangezien hij nogal passief is. Hij zal dus niet betten met zijn draw. Op die manier geef je een freecard en krijg je op de river geen value meer van zijn draws.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Idd fout van mij :facepalm: