NL4: QQ, A on flop

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $5,86
      BB:
      $4,98
      Hero:
      $5,10

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:heart: , Q:club:
      4 folds, Hero raises to $0,16, BU folds, SB calls $0,14, BB calls $0,12.

Flop: ($0,48) 3:club: , A:heart: , 7:diamond: (3 players)
      SB checks, BB bets $0,04, Hero calls $0,04, SB calls $0,04.

Turn: ($0,60) 2:spade: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero checks.

River: ($0,60) 4:spade: (3 players)
      SB bets $0,24, 2 folds.

Final Pot: $0,84

Flop folden leek me niet zo slim. Achteraf had ik misschien moeten raisen.
      Ik neem aan dat m'n turn en river spel wel goed is hier?
  • 9 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      had een cbetje geprobeerd op de flop, verder twijfel ik over de river maar leg ik hem ook weg vanwege de draw.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Tegen een minbet gewoon je normale C-bet maken, vaak genoeg maakt villain deze minbet om een goedkope turn te zien met bijvoorbeeld een draw (al kan dat in deze situatie hooguit voor een gutshot zijn).

As played geef je hier eigenlijk onnodig het initiatief weg en daarmee geef je eigenlijk de hand op.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ook in multiway gewoon c-betten?
      Zoals sommigen misschien weten heb ik altijd SSS gespeeld, dus sommige dingen zijn voor mij zo standaard geworden, terwijl dat met BSS dus anders kan zijn!

Thanks voor de reacties.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      3 handed kan je het nog proberen anders zou ik het laten.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      3 handed is idd ongeveer maximum... EN je moet bij 3 spelers al goed de flops uitkiezen waar je wel of niet cbet. (als je geen SDV hebt)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      in positie zoals jij zit, kan je turn kleine bet (3BB) neerleggen, puur vanwege het feit dat ze de river vaak doorchecken naar de laatste bettor en dan check jij erachteraan (heel handige techniek en niet te vaak gebruiken trouwens). Zou ik alleen doen als je het gevoel hebt dat je tegen kleinere paartjes dan QQ aanzit (66-TT) . Zoals je hem nu speelt is ook goed.

Je zult zien dat ze soms nog folden ook, maar als je beetje oplet zie je dat het gewoon een goedkope manier is als bluf omdat er rondgecheckt wordt.

River kan ATC goedkoop de pot pakken met A234, tenzij al gebet is en je doet er niets aan nice fold.
      Grap is op NL4 is het nog realistisch ook :)
      Goed gespeeld. Raisen pakt bij mij vaak verkeerd uit op dit soort flops met jouw hand al kan het wel.

Ben je trouwens een paar limietjes omlaag gegaan? Jij speelde toch altijd vrij hoog?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik speel SSS op NL100. (PokerStars)
      Maar begin nu met BSS braaf op NL4 :) (PartyPoker, van m'n summer frenzy centjes)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Ook in multiway gewoon c-betten?
      Zoals sommigen misschien weten heb ik altijd SSS gespeeld, dus sommige dingen zijn voor mij zo standaard geworden, terwijl dat met BSS dus anders kan zijn!

Thanks voor de reacties.
      Flop is ideaal voor een C-bet, Ace high en vrij droog, als je hier gewoon C-bet zit de kans er dik in dat je de pot gewoon oppikt (gezien die extreem weake mindonk), zo niet dan kun je je hand altijd nog opgeven. ;)
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Dit is inderdaad een goede flop voor een cbet. Die minbet moet ge niet respecteren, gewoon overgaan met 36 à 42 cent. (50 à 70 % pot)
      Als hij dan callt ligt ge achter.

As played geeft ge zoals eerder gezegd inderdaad uw hand op en speelt ge voor set value op turn or river (krijgt nog odds). Zijn lijn is echter zo zwak dat ge evengoed de turn nog kon betten en de pot daar waarschijnlijk oppikken. Op de river is het al moeilijker.