Thanx pokerstrategy!

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      :heart: Thanx pokerstrategy...

Voorheen was ik echt een loser. Ik stortte af en toe, speelde zonder taktiek, geduld en discipline en verloor daardoor onnodig $.

Een tijd geleden haalde ik hier de quiz, ging op FTP spelen en you guys know that story.. :) Ik was mijn BR kwijt (niet dat ik toen al wat beter speelde) maar ongeveer een jaar geen poker gespeeld.

Jullie horen me recent vast wel eens klagen over dat ik bad beats krijg. Maar nu een keer wat positiefs! Want?

Toen ben ik het fenomeen BRM gaan toepassen en merkte dat beats toen stukken minder pijn gingen doen! Ik mag eigenlijk niet klagen. Op Everest vanuit het niets (écht niets) in drie maanden + $58 en dat op de micro's (DON"s) :-)

Tweede succes: met PKR met $20 naar $50 gegaan en uitgecashed + silver status bereikt.

Enfin... ik ga dit jaar mijn BR bij Everest proberen uit te bouwen naar $200, zodat ik dan de $3,30 DON kan spelen. Om de maand wil ik weer de silver status behalen (op dit moment ben ik slechts nog getracked op PKR.

THANX POKERSTRATEGY, jullie strategie / artikelen en de meningen van de mensen op het forum doen me goed.

:heart:

P.S. Iemand nog tips om net zo fanatiek aan de studie te gaan als dat ik af en toe bezig ben met poker :f_biggrin:
  • 1 antwoord
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Gefeliciteerd met je successen :) .

Als studietip zou ik je willen adviseren om niet te gaan studeren om het studeren, maar om dit heel gericht te doen. Vraag jezelf af wat je wilt leren (iets waar je bijvoorbeeld moeite mee hebt) en zoek hier een video of artikel over. Als je iets leert wat op dat moment direct nuttig is voor je spel dan zal je je aandacht er beter bij weten te houden. Je kunt het dan ook meteen in de praktijk toepassen tijdens het spel waardoor je actief met het geleerde bezig bent waardoor je het beter onthoudt.