Pokhoer770 opnieuw installeren

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Hallo,

graag zou ik Pokhoer770 uit mijn Windows hebben, zodat ik het opnieuw kan installeren in het Engels. Helaas krijg ik Pokhoer770 nergens gevonden bij de programmaatjes in het configuratiescherm.

Wie-o-wie heeft de sleutel voor deze opgave?
  • 4 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Je kan CC cleaner downloaden en dan via dit programma verwijderen als ie daar wel in de lijst staat.

Staat er op je C: bij programfiles ook geen mapje met 770 en een de-instaleer programmatje in die map?
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Je kan CC cleaner downloaden en dan via dit programma verwijderen als ie daar wel in de lijst staat.

Staat er op je C: bij programfiles ook geen mapje met 770 en een de-instaleer programmatje in die map?
      In configuratiescherm staat ie dus niet. En in C:/ staat een apart mapje genaamd Poker. Daarin staat Pokhoer770 en daar is nergens een de-installer te vinden.

Ik probeer het wel met CC cleaner. Thanks
    • Aleph0
      Aleph0
      Bronze
      Ik heb poker770 gisteren eraf gegooid via configuratiescherm > een programma verwijderen. Windows maakt dan zelf een uninstaller aan. Werkt perfect.

edit: en daarna heb ik de Engelse versie geïnstalleerd. Dat was ook geen probleem.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Goed kijken, het staat niet goed in de alfabetische volgorde. Dit komt door het programma zelf, zoniet dan zou ik idd even Ccleaner gebruiken.