Ingebouwde mp3 speler

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Zijn er meer mensen die dit hebben?

Ik kan echt hele liedjes/playlist zelfs zowat in mn hoofd afspelen zodat ik precies de muziek hoor die je anders in t echt ook hoort <--(twijfel echt of t een d of t is) :coolface:

Heb ik iig toch muziek op mn werk :facepalm:
  • 17 antwoorden
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      Hoor je ook andere dingen? :coolface:
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      nee verder ben ik doof
      edit: mn broertje heeft die skill trouwes ook, zit wss in de family.
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      'hoort' is goed

Wel handig toch, scheelt je een hoop centjes om een mp3 te komen haha
      Leer mij dat :)
      hoeveel $/u?
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
      'hoort' is goed

Wel handig toch, scheelt je een hoop centjes om een mp3 te komen haha
      Leer mij dat :)
      hoeveel $/u?
      60$/u

maar dunno doe er nie eens moeite voor gaat automatisch als ik aan t nikse ben en toevallig aan n band ofzo denk. Maar kan zo alle muziek ophalen die ik gewoon best goed ken :pokerface:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      heb je ook nog andere apps voor de iKoen?
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Als je deze gave om kan zetten in het pokeren..
      Gewoon hele handhistories voor je halen, gegevens van ptr, sharkscope enz, zonder ook maar een browser/programma open te hebben.
      Lukt je dit, dan gaan we jou binnenkort aan een ft zien van een live main event!
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Nouja sick genoeg kan ik heeeel veel hands nog wel letterlijk in detail herinneren, vooral van live poker. Kan van mn begin van poker in t snookercentrum nog heel veel hands letterlijk voor me halen inclusief gedragingen enzo van villians.
      Was toen alleen nog mega naab, maar zat daar pas eens rustig over na te denken en kon toen echt goeie strategieen vs al die gasten bedenken :P

Online weet ik t nog wel tijdens een match (maar das nie meer als normaal iguess)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Wow, jij kunt dingen onthouden Koen?
      Sick skillz. Kun je mooi diploma en uitdagende job bij een financiële instelling mee halen!
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Wow, jij kunt dingen onthouden Koen?
      Sick skillz. Kun je mooi diploma en uitdagende job bij een financiële instelling mee halen!
      you make it sound so silly :D
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik had het vroeger wel met bandjes. Als die abrupt eindigden en dat nummer nu op de radio hoor weet ik nog precies waar ze op die bandjes eindigden omdat de tape op was.

Playlists van mp3 zet ik sowieso op shuffle want je weet inderdaad wat voor nummer er na komt. Ook al zijn het 1500 nummers. Als je het te vaak luistert zit die volgorde gewoon in je hoofd.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik kan het ook. Eigenlijk verdienen we een private forum hiervoor!

Het lijkt me niet zo heel speciaal/zeldzaam tbh, zeker niet als je van muziek houdt/veel muziek luistert. Gewoon een heel goed geheugen waarschijnlijk, of zelfs een fotografisch geheugen (of dat dan met geluid). Ik kan me bijvoorbeeld dingen tot in de kleinste details herinneren die ik maar 1x heb gezien, bijv. een huis waar ik één keer binnen ben geweest toen ik 5 jaar oud was, of exact hoe de pagina van m'n Aardrijkskunde boek eruitzag waarop het begrip stond dat in de toets werd gevraagd of net als jij pokerhandjes onthouden, ook al gaan ze maanden terug. Heb je dit soort dingen ook?

Nja, wel interessant allemaal, maar nooit echt speciaal gevonden. :P
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      hoort <--(twijfel echt of t een d of t is) :coolface:
      Not sure if serious :(
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Nee vond t eigelijk ook niet erg speciaal ofzo. Valt me nu pas enigszins op dat dus niet iedereen t heeft. T kwam in me op omdat ik as usual weer s muziek zat te luisteren en dacht, hey ff posten maybe is t toch raar :P

Maar ik heb ook veel dingen echt uit mn jeugd enzo die ik letterlijk herinner waar mn pa enzo niks meer van weten wat ie wel wazig vind dat ik t wel nog weet. Kan me dingen vaak ook weer heel goed voor de geest halen.
      Leak is wel wat ik met toetsen soms had, dat ik precies weet welke pagina enzo t te vinden is en idd hoe die pagina eruit ziet, maar soms het antwoord zelf niet meer precies wist :facepalm:
      Weet niet of jij dus alles helemaal in detail hebt zonder gaps?

Maarem, bring on the forum rene :D
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Krulle37
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      hoort <--(twijfel echt of t een d of t is) :coolface:
      Not sure if serious :(
      [x] serieus, ben heel mn leven al n d/t kneus :P Altijd hele werkstukken teruggekregen met rode d's/t's :D
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Nee precies 't lijkt wel alsof je altijd de meest zinloze details wel onthoud behalve datgene dat je eigenlijk moest weten. :s_biggrin: (en dan vergeet je nu even voor het gemak al de keren dat je wel iets onmogelijks herinnert :P )

Dus niet helemaal fotografisch geheugen maar ook weer wel een beetje. :f_ugly:
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Laat BREIN dit maar niet horen.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Laat BREIN dit maar niet horen.
      hahahha nice1 :D