Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL 10 - QJs

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat is hier de juiste speelwijze? beide villian zijn full stacked en aangezien utg vrij loose opent wil ik hier in positie wel een flopje zien.

kan ik hier op de flop overshoven? of creer ik dan nauweijks fold equity? ik had op CO de note dat hij graag suited cards speelde (had hem al 74s zien schuiven op de flop met een flushdraw in een 3-handed pot). ik had het plan om bij een bet van een van beiden me flushdraw te semibluffen, maar aangezien het hier raise-reraise is, kan ik enkel of shoven of callen. voor de call krijg ik niet echt de juiste odds, maar inclusief implied odds en een eventuele J of Q besluit ik te flatten.. turn krijg ik wederom niet de precieze prijs, maar doordat de J valt en ik nog een flushdraw heb besluit ik toch te callen.. river is natuurlijk een easy shoven..

wat is hier de juiste line?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $12,11
      CO:
      $10
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q:heart: , J:heart:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0,40, 3 folds, CO calls $0,40, Hero calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($1,35) 7:club: , 4:heart: , 3:heart: (3 players)
      UTG2 bets $0,7, CO raises to $2,04, Hero calls $2,04, UTG2 folds.

Turn: ($6,13) J:diamond: (2 players)
      CO bets $2,91, Hero calls $2,91.

River: ($11,95) 2:heart: (2 players)
      CO checks, Hero bets $4,65 (All-In), CO calls $4,65 (All-In).

Final Pot: $21,25
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop kan wel maar dan doe je het wel voor straat en flushkansen want de Q en J kunnen vaak dominated zijn. Zou dit dus vooral callen als een vd 2 licht afstackt en zoniet liever callen vanaf er een 3e limp is.

De flop vind ik goed tenzij het steeds zal afstacken met paartje 99 ofzo (dus als het een fish is). Je gaat hier wel vaak moeten 2nd barrelen -> niet aan beginnen tegen callingstation/fish

Op de turn komt hij erg zwak over en het lijkt alsof hij 88-99-TT heeft en cheap naar de showdown wilt. Ik denk dat als je raist je altijd een fold krijgt. Ik zou gewoon callen en proberen om er op de river nog iets uit te krijgen

river is std. nice ;)
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Tegen een range van sets heb je hier 25% ongeveer. Nu heb je 33% nodig om je call te rechtvaardigen, maar hij zal dit natuurlijk ook wijder doen dan enkel met sets én je hebt zeker implieds als je hit.

Ik denk dat ik er wel vaak voor zou kiezen om de flop te overshoven. Op die manier krijg je value van al zijn flushdraws, van al zijn 88+ handen (tegen 88/99/TT heb je 53%, dus daar sta je zelfs voor).

As played call ik op de turn ook om de redenen die Farma aangeeft. En de river speelt zichzelf he :) .