Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl 10 - Ak

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik call hier de flop, omdat ik eventuele bluffs in zijn hand wil houden. turn is denk ik een blanc voor beiden, en dus kies ik voor check-behind, om hem op de river nog een keer te laten bluffen en anders zelfs te betten na een check. nh?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $16,42
      Hero:
      $11,65

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:spade: , K:spade:
      7 folds, SB raises to $0,30, Hero raises to $0,90, SB calls $0,60.

Flop: ($1,80) A:heart: , 8:diamond: , 4:spade: (2 players)
      SB bets $1,1, Hero calls $1,10.

Turn: ($4,00) 8:club: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($4,00) 7:club: (2 players)
      SB bets $2,2, Hero calls $2,20.

Final Pot: $8,40
  • 4 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik vind het een nh om de redenen die je zelf aangeeft en omdat ik deze villain imo geen 2 bets (turn en river) meer called met een mindere hand.

Al vermoed ik dat de anderen zullen zeggen dat je moet doorbetten ;)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Ik vind het een nh om de redenen die je zelf aangeeft en omdat ik deze villain imo geen 2 bets (turn en river) meer called met een mindere hand.

Al vermoed ik dat de anderen zullen zeggen dat je moet doorbetten ;)
      +1
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vind het ook goed maar ik zou minraisen op de river :)
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik vind de hand ook wel goed gespeeld. De flop raisen zou zonde zijn aangezien hij dan TT+ gaat folden.

Je turncheck vind ik om die reden ook wel goed, zo gaat hij op de river nog wel wat betalen met TT+. Van een hand zoals AQ en AJ krijg je op de river hoe dan ook nog wel value.

Maar daarom vind ik de minraise-optie op de river zeker ok. AQ en AJ zullen wel betalen, en TT+ zal folden, maar goed...dan heb je wel max value gehaald. Je hebt hier imo bijna altijd de beste hand, dus een raise op de river kan prima.