Pokerstrategy status

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Beste PS'ers,

Allereerst, omdat ik geen flauw idee had waar ik dit topic onder moest plaatsen, heb ik het maar onder 'Feedback, Kritiek... ' geplaatst.

Ik zit met het volgende probleem: De afgelopen maanden ben ik me weer actief gaan bezig houden met NLH BSS op Pokerstars. Gaat vrij aardig, en inmiddels run ik solid op NL10 en kan ik wellicht met een paar weken/ maanden de overstap naar NL25 gaan maken, als me BR een beetje meehelpt..

Probleem is, ik heb me in een ver verleden zonder enige bonus code / referral oid aangemeld bij Pokerstars. Ik ben dus niet getracked via Poker Strategy. Daarvoor heb ik ook nog bij FT en Mansion gespeeld, welke beiden wel tracked waren. Omdat het tafelaanbod hier relatief beperkt is, en FT inmiddels failliet, speel ik hier niet meer, en haal ik dus ook geen PS points meer binnen. Ik ben dan ook beperkt tot het lezen van de Bronze artikelen, terwijl als mijn Pokerstars account getracked was, ik waarschijnlijk al Gold was, op zijn minst Silver.

Kan hier nog wat aan gedaan worden? Ik wil mijn kennis graag verder uitbreiden met artikelen, video's e.d. om me daarna volledig op NL25 te kunnen richten. Met de kennis uit de Bronze artikelen denk ik dat ik hiermee niet voldoende ver mee kom. Kan mijn account niet alsnog getracked worden? Of is er wellicht een andere oplossing voor..

Ik zag dat ik ook PS points kan kopen, maar aangezien ik nu nog NL10 speel, is dit wel een aardige hap uit me roll. Daarnaast zal ik dan punten moeten blijven kopen, aangezien ik toch niet meer op Mansion en FT zal spelen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes,

Tim i
  • 7 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey Tim, goed dat je je vraag post!

Helaas werkt Pokerstars niet mee aan het alsnog koppelen van accounts, geloof me dat wij hier graag aan mee zouden werken!

Voor NL10 is het inderdaad vrij duur om een status te kopen, hoewel 3 maanden voor $19 mogelijk nog wel de moeite is voor Silver status. Je kunt dan 3 maanden lang al onze silver video's/coachings en artikelen bekijken.

Een andere optie is om op een andere pokerroom te spelen, al is het maar voor 1 Strategypoint per dag. Voor iedere dag dat je namelijk 1 Strategypoint behaalt, krijg je 10 bonus punten. Met 10 dagen van minimaal 1 Strategypoint per maand ben je dus al silver.

Ik zie dat je ooit op Party Poker hebt gespeeld, dit lijkt me een prima pokerroom om op te gaan spelen. Je kunt op het moment tevens gebruik maken van hun $100 reload bonus, waarmee je een extra bankroll boost krijgt. Gebruik de bonuscode 'rakefree' bij je storting om deze reload bonus te ontvangen.

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust! We hebben zat leden en moderators die je kunnen helpen.
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Wellicht toch een andere room ernaast pakken om daar minimaal silver te halen (is in principe zo gedaan, 10 dagen 1 punt halen en je bent er vanwege de bonuspunten). In dat opzicht zouden Ipoker en Ongame denk ik wel aardige alternatieven zijn.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      He Melvin,

Bedankt voor de tip! Geld deze bonus van 10 punten per 1 punt slechts voor deze maand? Of voor alle komende maanden?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      He Melvin,

Bedankt voor de tip! Geld deze bonus van 10 punten per 1 punt slechts voor deze maand? Of voor alle komende maanden?
      Deze promotie is niet tijdsgebonden. Het kan wel zijn dat deze promotie ooit eens wordt stopgezet, maar dit het geval zou zijn, dan zal dat zeker aangekondigd worden op voorhand!
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Yes, die promo blijft nog wel even rond hangen! :)
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hoeveel Partypoints is trouwens 1 SP? Ik kan me herinneren dat die Party Points vrij langzaam gingen.. Staat 1 PP gelijk aan 1 PS?

Ik vind de software van PartyPoker tov Stars niet echt optimaal, dus niet echt de drive om meer dan 1 PP per dag te halen haha..
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Went vanzelf!

$1 rake = 3.5 Strategypoints.

$1 rake = 2 Party Points

1 Strategypoint = 2/3.5= 0.57 Party Points als ik dat zo even goed uit mijn hoofd weet te doen.

Reken en denkfouten onder voorbehoud