Nl10 SH: JJ

• YxieAA
      YxieAA
      Bronze
      Hoe erg heb ik hier JJ overspeeld?

Had nog maar 45 handen maar de stats van villain zagen er tot zover normaal uit. Wel had hij in deze 45 handen tegen een andere speler al een BI verloren met AQs tegen ATs waarbij AT een flush riverde. Ook kan het zijn dat mijn 3-bet hem enigszins irriteerde omdat ik in het laatste kwartier vanaf dezelfde spot al 2x had gedaan. Ik had nu eenmaaL AQ en KK. Verwachtte wel dat hij hier wat lichter zou callen.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($12.92)
      BB ($10)
      UTG ($10)
      UTG+1 ($3.50)
      CO ($22.68)
      BTN ($10)

Dealt to Hero J:diamond: J:spade:

fold, fold, fold, BTN raises to $0.35, Hero raises to $1.10, fold, BTN raises to $3.35, Hero calls $2.25

FLOP ($6.80) 5:spade: 2:club: 4:diamond:

Hero checks, BTN bets $3.30, Hero raises to $9.57 (AI), BTN calls $3.35 (AI)

TURN ($20.10) 5:spade: 2:club: 4:diamond: Q:diamond:

RIVER ($20.10) 5:spade: 2:club: 4:diamond: Q:diamond: J:club:

BTN shows T:spade: J:heart:
      (Pre 13%, Flop 1.9%, Turn 0.0%)

Hero shows J:diamond: J:spade:
      (Pre 87%, Flop 98.1%, Turn 100.0%)

Hero wins $18.76
  • 2 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Als je hier 3bet moet je hier ook broke gaan, als je dit niet wil zal ik zijn raise alleen callen. Het probleem met zijn 4bet hier callen is; wat doe je op een Axx, Kxx of Qxx flop? Zal preflop gewoon folden tegen zijn 4bet of 5bet shoven, aangezien het een blindbattle is kan je hier wel shoven alleen ben bang dat je hier niet vaak goed gaat zitten op NL10 zonder reads.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey YxieAA

Een 3bet hier callen met JJ zonder plan (ik zie hier geen plan van aanpak in je post) is wel het meest speculatief wat je kan doen want:

Wat doe je op:
      Axx boards op Flop, Turn & River?
      Kxx boards
      etc.

low boards als ie doorbarreled? etc.

Ik denk dat ik hem preflop er gewoon in gooi anders 3bet ik deze hand niet :)

Mvg,
      Gerv