Franse Pokerstarsclient (Pokerstars.fr)

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Zijn er mensen hier die de MTT's meepakken?

Er runnen namelijk best leuke MTT's tot 10 euro, en er zit redelijk wat overlay in. Je betaalt wel wat meer rake, maargoed, ik heb al op verschillende sites gelezen dat het niveau echt superdramatisch is.

Iemand hier die er iets over weet?

Owja, zitten er belastingtechnisch ook nog ogen en haken aan aangezien je precies alles moet verifieren? Dat bijvoorbeeld Pokerstars.fr gegevens doorgeeft aan de Nederlandse overheid? Of is dit een beetje te ver gezocht?
  • 2 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik heb wel een .fr account maar de MTT's nog niet gespeeld. Heb het account aangemaakt omdat iedereen het over de veel vookomende overlay heeft. Ben echter nog geen enkel MTT tegengekomen waar er daadwerkelijk overlay was na het sluiten van de 'late registration'. (Maar heb maar een keer of twintig de MTT lobby gecheckt dus zegt niet zo veel.)

Het verificatieproces is er met name op gericht om er 100% zeker van te zijn dat jij en jouw bankrekening zich in het land bevinden waar je aangeeft te wonen. Geeft PokerStars.fr jouw gegevens automatisch door? Ik denk het niet, maar ik verwacht wel dat als de belastingdienst moeilijk gaat doen ze de gegevens eerder van .fr weten te krijgen dan van .com. Dat is overigens een klein nadeel voor sommigen. Bij de .com variant staat er (Netherlands/Belgium) achter je naam. Bij de .fr room staat je woonplaats achter je naam. Woon je in één of ander k*tgehucht dan heeft de belastingdienst je zo gevonden :P .

EDIT: Net nog even een screenshot gemaakt om te checken op overlay. Soms is het close, maar zo rond 2:00 's nachts was er bij geen enkel Hold'em tournament overlay. Zal er de komende dagen eens wat beter op letten en op verschillende tijdstippen kijken, maar denk niet dat het veel voorkomt.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Thanks voor je reactie. Nja, ik heb er ook maar ff een account aangemaakt. Er lopen in principe best ook leuke toernooitjes, en er doen altijd wel minder mee dan op .com dus de velden zijn iets kleiner wat me ook iets meer aanspreekt.