Filter Pokertracker 3

• peirreuh
      peirreuh
      Bronze
      Goedenacht,

zelf speel ik op Stars voornamelijk de 1.50/3.50 18mans Sit n go's, maar ik zou in Pokertracker enkel deze games willen zien (grafiek, ROI,...) hoe zet ik daar een filter op? zijn dit STT TURBO? of STT SNG, kan iemand mij dit uitleggen de verschillende types ze daar weergeven?

bedankt
  • 5 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      PokerTracker interpreteert SNG's niet altijd op de juiste manier. Ik zou gewoon andere filters instellen om het gewenste resultaat te bereiken.

Zo zou je bijvoorbeeld in het 'General' tab onder 'Sites' PokerStars aan kunnen vinken en dan de gewenste Buy-ins aanvinken onder 'Buy-ins'. Deze filters aanzetten door op 'Add Selected to Filters' te klikken linksonder in het venster.

Dan onder het 'Tournaments' tab bij 'Flags' SNG aanvinken en onder 'Tables' 2. Deze filters ook weer aanzetten.

Als je het gewenste resultaat hebt bereikt (misschien beetje experimenteren) dan rechtsonder in het filters venster bij 'Description' een naam invullen en vervolgens op 'Save Filter' klikken. In het vervolg heb je dan een shortcut naar deze filter-settings.
    • peirreuh
      peirreuh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      PokerTracker interpreteert SNG's niet altijd op de juiste manier. Ik zou gewoon andere filters instellen om het gewenste resultaat te bereiken.

Zo zou je bijvoorbeeld in het 'General' tab onder 'Sites' PokerStars aan kunnen vinken en dan de gewenste Buy-ins aanvinken onder 'Buy-ins'. Deze filters aanzetten door op 'Add Selected to Filters' te klikken linksonder in het venster.

Dan onder het 'Tournaments' tab bij 'Flags' SNG aanvinken en onder 'Tables' 2. Deze filters ook weer aanzetten.

Als je het gewenste resultaat hebt bereikt (misschien beetje experimenteren) dan rechtsonder in het filters venster bij 'Description' een naam invullen en vervolgens op 'Save Filter' klikken. In het vervolg heb je dan een shortcut naar deze filter-settings.

ja, ma de buy in 1.50 staat er dus ni tussen. En als ik 1.40 aanvink, dan geeft em geen enkel tornooi terug.. Is dit normaal?
    • peirreuh
      peirreuh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door peirreuh

ja, ma de buy in 1.50 staat er dus ni tussen. En als ik 1.40 aanvink, dan geeft em geen enkel tornooi terug.. Is dit normaal?

ja ok is inorde, ik moet 1.32 aanduiden, de rake eraf gehouden

bedankt man
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Mooi dat het gelukt is.

Veel succes
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Voor Stars zou het grotendeels ok moeten zijn, nochtans. Om te beginnen kan je bij Stars per e-mail de summaries vragen. Die kan je dan in PT3 importeren rechtstreeks van de mail server. Hiertoe heb ik overigens een dedicated gmail account aangemaakt. Op mijn eigen mailaccount dan een filter gezet die alle HH-mails doorstuurt naar dat speciaal e-mail adres.

Verder heb je in PT3 ook de Auto-Detect feature, die automatisch de tornooi-types registreert. De Auto-Detect module wordt overigens frequenter geüpdatet dan PT3 zelf.

Bovendien kan je in PT3 je eigen nieuwe types aanmaken. Ik heb eigenlijk al lang de gewoonte van na elke sessie mijn tornooiresultaten te controleren om zeker te zijn dat alle types goed staan. Dan heb je later absoluut geen moeite of problemen met filteren.

Ten slotte kan ik nog zeggen dat de support bij PT3 geweldig is. Als er eens een tornooi verkeerd geïnterpreteerd wordt, dan open ik gewoon een Support Ticket bij hen, waarbij ik de HH file attach, en steevast is dan bij de volgende beta het probleem al gefixt.