[AFGEROND] Backing $44+ MTT

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi

Ik wil graag een backing aanvragen voor $44 en hogere MTTs.

Ik reken een mark-up van 10% per toernooi.
      Ik begin met een $5000 roll dus 1%=$50.

Mark-up houdt in dat ik 10% meer reken per toernooibuyin

Dus een $55 MTT wordt $60.50 (dus Roll $5000 - $60.50 = 4939.50$ over na dit toernooi)

Backing is soldout

Zal gelden voor januari 2012, speel ook TCOOP events maar weet nog niet precies welke. De $44+ tellen uiteraard voor deze roll.
      Zal MTTs tot $109 spelen en TCOOP tot $700 (weet nog niet of ik het main event ook echt speel).

We beginnen zodra sold-out of zodra ik zeg dat we begonnen zijn.
      Bij meer dan 20K$ profit hou ik BD in. Minimum percentage is 1%.
  • 186 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Geef verder geen garanties qua volume ofzo. Aangezien het een backing en geen staking is maakt het volume ook niet uit voor het feit of het +EV of niet is.

Ik speel gewoon alleen de hogere games als ik me er goed bij voel, de games soft-ish ogen, ik goed run/speel de rest van de sessie, etc.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      .
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Toch maar geen %?:(
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Wqqrom pak je zelf al 10%? Dan moet je dus meer dan 10% Roi hebben op $44+ MTT's om het interessant te maken...
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Yeah klopt, maar denk dat dat niet heel veel is op MTTs.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      uhh? snap er niveel van? Donbartos neemt 10% ? Hij neemt toch 50%, its backing.

En was da met die mark-up. Dus als ge voor 4550$ aan MTT hebt gespeeld. Is dit voor jouw 5000$ aan MTTs? Stel dat je BE draait. En dus 4550$ wint, Dan ga je iedereen minder betalen. (Iedereen ongeveer 10% verlies. Behalve jezelf, want jij hebt 250$ verlies, maar nog 450$over, waarvan er 250$ van je 50% backing is. En dus maak jij 200$ winst, terwijl de rest verlies maakt ?(

Of hoe moet ik die mark-up zien? Toch als 5% free money 4 the Don?

Aja, meer dan 10% ROI, of meer dan $5000 winnen op $4500.Tis vroeg zunne :)

Sorry vind die mark-up vrij rip-of :P Maar leuk om te zien dat er veel dingen mogelijk zijn met die stakings, backings, ... . (Kzeg just mijn opinie, wat niet wil zeggen dat dit geen goede deal zou kunnen zijn.) Kzeg gewoon waar het op neer komt zodat mensen die niet zo goed kunnnen rekenen enzo, dit ook fatsoenlijk begrijpen.

PS. Vind het altijd grappig hoe zelfzeker mensen zijn over iets, en terwijl ze zo zelfzeker zijn, staan ze de helft van hun te verwachtte winst al afstaan. :P
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Speel niet voor 4550$ perse

begin gewoon met $5k roll en per toernooi reken ik 110% van de buyin

Dus als ik een $55 toernooi doe gaat er 60.50 van de roll af

Verder klopt het idd, als ik 10%+ ROI heb is het dus winstgevend voor backers anders niet.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Speel niet voor 4550$ perse

begin gewoon met $5k roll en per toernooi reken ik 110% van de buyin
      lol, dus als ik je back. Jij wint er 2 in het begin van de backdeal. Hebt 20k roll. Vraagt of je voor die hele roll nog MTTs mag spelen. Iedereen zegt OK.
      Op het einde heb je een serieuse downswing en kom je terug BE uit.
      Je hebt dan voor $+20k ingeschreven, en dus ook $+2k aan de kant staan voor jezelf?

Of bedoel je dat $5k maximum is?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Dan heb ik idd $2k voor mezelf, maar denk niet dat ik snel voor $20k toernooien reg
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Janee, en die 10%ROI die je moet verslaan om backers winst te laten maken, die blijft. Tis ni dat je meer winst moet maken als je meer MTT's speelt dan je roll.

Ga nog even nadenken, wakker worden, en straks neem ik misschien paar %. Backing/staking is toch soort van loterij, waar je al de eerste 3 nummers krijgt :P
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Bij meer dan 20K$ profit hou ik BD in. Minimum percentage is 1%.

Dus vanaf je roll 20k+ is kunnen wij, backers, ons deel opvragen?
      Zolang je roll onder de 20k is kun je blijven mtts spelen zonder met ons rekening te hoeven houden?
      Of zie ik het verkeerd?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Zal sws hele maand door MTTs blijven spelen
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Wat is de achterliggende gedachte van de mark-up?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Meer geld vergaren :P
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      No but serious? Zo is het minder interessant om een deal met je aan te gaan toch of zie ik het verkeerd?
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze

:D :D rofl

ksnap nu eindelijk die mark-up, want op eng. forum doen ze dit vaak. (snapte der geen hol van) :facepalm:
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Is allemaal redelijk standaard dat goede spelers met mark-up werken bij backingdeals hoor.

Houd je ergens bij welke mtts gespeeld werden, en de resultaten enzo?
      Of moeten we gewoon via sharkscope volgen en alles vanaf 44$ rekenen als deel van de backing?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Het was ook serieus.
      Ik verwacht een ROI te hebben die hoger ligt dan 10%, dus ik verwacht dat het zeker nog +EV is om hierin te investeren. Dat zonder mark-up interessanter is voor de backers is zeker waar. Maar ik denk wel sold te raken met deze mark-up, dus dan is het zonde om het niet te doen.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Het was ook serieus.
      Ik verwacht een ROI te hebben die hoger ligt dan 10%, dus ik verwacht dat het zeker nog +EV is om hierin te investeren. Dat zonder mark-up interessanter is voor de backers is zeker waar. Maar ik denk wel sold te raken met deze mark-up, dus dan is het zonde om het niet te doen.
      Reken wel dat je EN mark up EN belasting hebt EN alleen maar high stakes