6 tornooien handmatig importeren

• peirreuh
      peirreuh
      Bronze
      hellow,

deze voormiddag heb ik op de pc van mijn vriendin 6 sit n go's gespeeld, dit zonder pokertracker, is het nu mogenlijk omdeze 6 tornooien op mijn pc in mijne pokertracker te importeren? via een tournamentrequest bij stars ofzo?

iemand hier ervaring mee?
  • 2 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Als de Stars client geconfigureerd staat om de hand history te bewaren, dan kan je sowieso ten allen tijde een import doen. Dat hoeft dus niet tijdens het spelen te zijn.
      Edit: je moet dan natuurlijk wel even eerst de HH-files van de PC van je vriendin copiëren naar je normale poker-PC.

Los daarvan kan je inderdaad ook de summaries importeren. Let wel dat dit verschillend is van de HH. De HH importeren levert je de tornooien op met alle handen die je gespeeld hebt, en de finishes van wie er bij jou aan tafel zat. Als je de e-mail summary importeert, dan importeer je alleen de finishes (maar dan wel van iedereen) en heb je dus geen handen. Je kan dan in PT3 wel nog zien hoeveel je gewonnen hebt en zo, maar handen zal je niet kunnen reviewen omdat er geen zijn.

Ideaal is natuurlijk om beide te combineren.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      BTW, als je vaak MTTs/SNGs speelt, dan is het wellicht nuttig van altijd de e-mail summaries te importeren, omdat je dan van iedereen hun finishes hebt (niet enkel van wie bij jou aan tafel zat).

Ik heb hiervoor gewoon een afzonderlijk gmail account aangemaakt. Op mijn normaal mail account staat dan een filter om de summary-mails te forwarden naar dat speciaal adres. In PT3 vervolgens staat de configuratie voor e-mail import zodanig dat de mails opgehaald worden van dat speciaal account.

Na elke sessie kijk je effen hoeveel tornooien je gespeeld hebt, en dan vraag je via de Stars client dat aantal laatste tornooiresultaten op.