Toekomstvraagje

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Stel, ik bereik in de toekomst een 600$ BR,
      Is het dan niet beter om direct over te schakelen van mansion naar full tilt aangezien je daar 100% bonus hebt?
      Nog een ander vraagje:
      Ik heb bij de aanmaak van men pokerstrategy account mansion gekozen omdat ik op full tilt al een play money account had en titan al een real money van een andere site.
      Kan ik op een of andere manier er voor zorgen dat mijn full tilt account ook aan PS wordt gekoppeld?
      Voor de pokerstrategy points uiteraard (voor moest ik dus het 1e doen in de toekomst)

groeten

edit: in de nl versie van de full tilt info staat dat het niet mogelijk is maar ik vond op de duiste versie van de site iets over ticket support dit:

Wir können dein Startkapital leider nicht auf Full Tilt Poker überweisen, denn dazu ist ein Account nötig, der mit unserem Bonus Code erstellt wurde.
      Allerdings ist es möglich, deinen Account umzutracken, sofern er noch keinem anderen Affiliate zugeordnet ist.
      Erstelle dazu bitte ein neues Ticket mit dem Betreff "Retrack Full Tilt Poker" und teile uns deine Player ID mit. Diese findest du beim Cashier unter "Personal Information".

Komt er dus op neer dat het wel moet gaan?
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ligt eraan wat je wilt bereiken met die bonus he ;) ,
      Je kunt alleen in aanmerking komen voor een pokerstrategy account met points als je een account aanmaakt met de bonus code. Dus wanneer je al een account hebt zul je hier geen punten voor ontvangen. Je zult dus een nieuwe account moeten aanmaken met de code PSVIP anders zul je geen punten kunnen ontvangen.

Ikzelf speel nu Titan(ps) weinig meer, en speel meer pokerstars waar ik geen punten ontvang(helaas), heb voor pokerstars gekozen omdat ze daar meer toekomen aan de wensen van de speler, meer s&g, meer mtt, en ook de vip club vind ik erg interessant met de fpp producten.

M.v.g.
      Danny
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Heb zo een ticket verstuurt, is zien wat dat geeft :)
      Wat ik met die bonus wil bereiken: men BR verdubbelen, duh :P
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Sharkking ik heb dus precies hetzelfde...
      Maar ik wil ook graag op pstrategy punten blijven halen en gold enzo worden..
      Het is jammer dat we het niet kunnen veranderen :(
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn strategypuntjes gaan nu ook niet hard meer. Ik besteed weer aardig wat tijd op Pokerstars (geen ps), zeker voor de toernooitjes en Sng's. En mijn strategypoints moet ik op Titan of Party bij elkaar spelen. Echt zonde
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      ;( ;( ;( Wij zijn zielieg ;( ;( ;(
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Is het dan niet beter om direct over te schakelen van mansion naar full tilt aangezien je daar 100% bonus hebt?

ja, of stars en dan full tilt, wat ik doe. Ik had de stars bonus in 3 uur vrijgespeeld :p
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      cool, welke limiet/spel?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      cool, welke limiet/spel?
      10+1 s&g geloof ik. Ik wacht met naar FTP gaan omdat de reek daar hoger is dan op stars, en de stars VIP program is fijn. Ik ga naar FTP als ik in een paar dagen de 600$ bonus daar kan vrijspelen (ik betaal ongeveer 80$ rake per dag op het moment). Voorwaarde is dan wel dat ik mn hele bankrol in een keer wil verplaatsen, dus dat zou ik dan ff moeten kortsluiten.