Wat te doen met een lage BR

• Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      Dan ga je natuurlijk met je FPP op stars spelen :D .

In ditzelfde forum heb ik een thread gepost met de mededeling dat ik mn BR nogal vernielt heb en "een stapje terug" genomen heb.

De lage buyins vond ik vrij saai, maar daar begin ik weer aan te wennen. Maar ik had nog punten genoeg :P . Net voor de vakantie wat boeken gekocht en zo'n pokerstars vest (best leuk ding eigenlijk), en ik had nog 6k FPP over.
      Nu heb ik nog 1.7k punten, een entry naar de 1$ million turbo takedown en 66 T$ :D :D .

Onder sit&go satelite kun je voor 210FPP een turbo sat richting 200K garanteed spelen, 20 man en 6 krijgen een ticket. Deze zijn zwaar winstgevend voor de gemiddelde pokerstrateeg (die over het algemeen vrij tight, en cker tighter dan het veld daar spelen). Er zijn veel loose (fishys en donks) spelers waardoor er vaak snel een chipleader komt die gevaarlijk is en veel domme dingen doet. Met 1 dubbelop ben je bijna al zeker van een ticket als je tight blijft spelen. Je komt niet met veel chips ITM maar het maakt tog niet uit of je 6e of 1e wordt.

Voor degene die graag sit&go's spelen en punten hebben die ze liever naar geld omzetten of T$, dan is deze satelite een egte aanrader.

Grtz,
      Pinowww
  • 31 antwoorden
    • 1
    • 2