QQ te agressief gespeeld tegen veel villains?

• pelleke
      pelleke
      Bronze
      Ik heb deze zeer sterke hand gespeeld tegen veel spelers in de pot. Het lijkt perfect, maar toch had ik op de flop een gevoel van onzekerheid.

De vraag is: Is dit wiskundig gezien een correcte play?

Party, $0.02/$0.04 Limit Hold'em Cash, 10 Players

Preflop: Hero is MP2 with Q Q
      UTG calls, UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, Hero raises, MP3 folds, CO calls, BTN calls, SB calls, BB 3-bets, UTG calls, UTG+2 caps, MP1 folds, Hero calls, CO calls, BTN calls, SB calls, BB calls, UTG calls

Flop: (29 SB) T 3 3 (7 players)
      SB checks, BB checks, UTG checks, UTG+2 bets, Hero raises, CO calls, BTN 3-bets, SB folds, BB calls, 2 folds, Hero calls, CO calls

Turn: (21 BB) 8 (4 players)
      BB checks, Hero bets, CO calls, BTN raises, BB calls, Hero calls, CO calls

River: (29 BB) 9 (4 players)
      BB checks, Hero bets, CO calls, BTN raises, BB calls, Hero calls, CO calls

Results: 37 BB pot (1.8 BB rake)
      Final Board: T 3 3 8 9
      CO mucked 6 6 and lost (-7.5 BB net)
      BB mucked 5 8 and lost (-7.5 BB net)
      Hero mucked Q Q and lost (-7.5 BB net)
      BTN showed T T and won 35.3 BB (27.7 BB net)

• 3 antwoorden
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Tja... eerste gezicht zeg ik pech, goed gespeeld. Maar ik ben dan ook geen FL speler.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik zou de lijn toch iets anders pakken.

Flop zou je cap kunnen overwegen, ik zou het zelf tegen zoveel man niet doen maar of dit wiskundig ok is geen idee.

Turn: je donkt tegen iemand in die op flop 3-bet lijkt me niet handigste move. As played (dus BTN op flop slechts callen) zou ik check / raise spelen.

River: je donkt weer hier zou ik in dit geval slechts callen. Mocht je voor de check - raise op turn gegaan zijn en geen rerasise hebben gehad dan zou zelf betten uiteraard prima zijn.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Omdat BTN preflop geen actie gaf, ga ik er van uit dat hij hier vaak enkel Tx heeft en cap ik de flop voor value. Daarna speel ik b/calldown turn. Als je op de turn geraised wordt dan is de kans namelijk wel groot dat je verslagen bent, aangezien er al zo veel actie geweest is dan.