problemen met handhq

• Rienk
      Rienk
      Bronze
      ik begin weer opnieuw met poker en heb handen gekocht maar ik kan ze opeens niet downloaden en opslaan op me laptop...

iemand snapt hoe dit kan en een oplossing voor me heeft ?
      gewoon iets simpels maar ik heb totaal geen idee hoe computers werken

Uploaded with ImageShack.us
  • 3 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      .zip.part kan niet kloppen, probeer misschien het volgende. Ga naar de map waar hij staat en doe het volgende:

1) Ofwel kan in die map zowel de bestandsnaam als de extentie zien (bij jouw dus blablabala_#67.zip.part), ga dan naar stap 3, indien je enkel bestandsnaam kan zien ga naar stap 2.

2) Linksboven staat er in verkenner Organiseren, daar kies je voor Map en zoekopties en in dat venster ga je naar de tab Weergave. In de lijst geavanceerde instellingen haal je het vinkje weg voor de vijfde optie: Extenties voor bekende bestandstypen verbergen.

3) Je doet een trage dubbelklik (of rechtermuisknop en kiezen voor Naam Wijzigen) en haalt het laatste deel van de extentie weg (.part). Dan wordt het een normale zipfile en zou je die normaal moeten kunnen openen.

Als dit niet lukt zou ik nog eens proberen te downloaden, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het downloaden.

Voor moest het je intereseren: Als je iets download met Mozilla maakt hij altijd eerst een tijdelijke versie van de file die hij blablabla.iets.PART noemt. Als het downloaden dan is afgerond zou hij normaal die .PART er af moeten halen en zou je het bestand probleemloos moeten kunnen openen. Hier heeft hij dat dus niet gedaan dus ofwel heb je de file niet volledig gedownload, ofwel is hij het gewoon even vergeten en moet je het zelf oplossen.

Edit 1:Geprobeerd om foto te plaatsen, maar het lukt me om een of andere reden niet...

Edit 2: Nee de foto lukt me echt niet :D srr :p
    • Rienk
      Rienk
      Bronze
      ik raak gelijk al de weg kwijt in het begin, naar welke map moet ik gaan ?
      ik download het van handhq af he, ik klik gewoon op download hoe moet ik dan naar een map gaan of het zipbestand veranderen want ik kan het niet downloaden..

ik heb al $900 uitgegeven bij handhq en het is altijd goed gegaan met het downloaden van die site.. nu opeens niet meer. ik snap je eigenlijk niet met dat veranderen van namen en naar organiser gaan want ik kan het niet op me computer zetten
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Als het al misloopt bij het opslagen van het bestand kan ik je niet helpen, ik dacht dat het bestand al op je computer stond... Hoe die site je juist het bestand laat downloaden weet ik spijtig genoeg niet...