Aa

• elsjorro
      elsjorro
      Bronze
      Ik zet hem hier ook ff neer. Ik vraag me serieus af of dit slecht gespeeld is van mij. Villian is echt very tight. Zijn VPIP was echt 9 oid. Daarom zag ik hem preflop dit alleen doen met KK+

$1/$2 No Limit Holdem
      888
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG elsjorro11 ($290)
      UTG+1 ozzyxpm ($209)
      MP pro_play15 ($162)
      CO jaceofhearts ($352)
      BTN lutfwaffe ($77)
      SB thebaffler ($83)
      BB kitte181 ($634)

Pre-Flop: ($3, 7 players) elsjorro11 is UTG A: A:
      elsjorro11 raises to $7, 2 folds, jaceofhearts calls $7, 2 folds, kitte181 calls $5

Flop: T: :6c: :8s: ($22, 3 players)
      kitte181 checks, elsjorro11 bets $22, jaceofhearts folds, kitte181 raises to $50, elsjorro11 goes all-in $283, kitte181 calls $233

Turn: :2h: ($588, 2 players, 1 all-in)

River: :hh: ($588, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $588
      kitte181 shows
      :6d: :6s:
      elsjorro11 shows
      A: A:

kitte181 wins $552 (net +$262)

jaceofhearts lost $7
      elsjorro11 lost $290

Ik zie nu dat de bedragen vor geen meter kloppen, dit moet NL2 zijn
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Lachen, vond het al vrij high stakes ;)

In ieder geval vind ik het niet goed gespeeld. BB calls na 2 callers ==> grote kans op suited connector/pocket pair. KK (en zelfs QQ) onwaarschijnlijk omdat hij daarmee zou moeten 3betten.

Daarna een vrij hoge bet van jouw op de flop, te hoog denk ik, want weliswaar 3 way maar de flop is redelijk droog. Als je op deze droge flop ge-check-raised wordt door de BB caller, zit je in de problemen. Tegen een LAG fish kan je hier nog wel callen, maar met een all in re raise moet je al echt tegen een supervis zitten om door slechter te worden gecalled.

Zeker met deze supertighte villain, is dit een fold op de flop. Een VPIP van 9 betekent echt niet dat hij enkel KK+ speelt, denk eraan dat de pocket pairs maar een klein % van de mogelijke handen uitmaken (ongeveer 0,4 - 0,5 % per pocket pair dacht ik)...
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Lachen, vond het al vrij high stakes ;)

In ieder geval vind ik het niet goed gespeeld. BB calls na 2 callers ==> grote kans op suited connector/pocket pair. KK (en zelfs QQ) onwaarschijnlijk omdat hij daarmee zou moeten 3betten.

Daarna een vrij hoge bet van jouw op de flop, te hoog denk ik, want weliswaar 3 way maar de flop is redelijk droog. Als je op deze droge flop ge-check-raised wordt door de BB caller, zit je in de problemen. Tegen een LAG fish kan je hier nog wel callen, maar met een all in re raise moet je al echt tegen een supervis zitten om door slechter te worden gecalled.

Zeker met deze supertighte villain, is dit een fold op de flop. Een VPIP van 9 betekent echt niet dat hij enkel KK+ speelt, denk eraan dat de pocket pairs maar een klein % van de mogelijke handen uitmaken (ongeveer 0,4 - 0,5 % per pocket pair dacht ik)...
      +1 :s_cool:

>>>>>>>>>>Mijn blog<<<<<<<<<<
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik vind het wel een beetje lastig met die verkeerde bedragen...maar goed, als ik het zo zie dan is de flop gewoon een fold.

Hij heeft hier geen QQ of KK vast, want dat zou hij inderdaad preflop 3betten. Hij heeft hier volgens mij héél vaak een setje. Tegen een fish kan je hier nog wel callen om hem op de turn te laten barrelen, maar tegen deze nit kan je gerust folden op de flop.