Nl 10: Qq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ik zit hier tegen een 20/13/0.9 villain met 34 WTS over 356 handen

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($6.66)
      BB ($11.81)
      Hero ($10)
      UTG+1 ($5.43)
      CO ($2.56)
      BTN ($17.34)

Dealt to Hero Q:diamond: Q:heart:

Hero raises to $0.40, fold, fold, fold, SB calls $0.35, fold

FLOP ($0.90) 3:club: A:club: 4:diamond:

SB checks, Hero bets $0.70, SB calls $0.70

TURN ($2.30) 3:club: A:club: 4:diamond: 5:heart:

SB checks, Hero checks

RIVER ($2.30) 3:club: A:club: 4:diamond: 5:heart: T:heart:

SB bets $5.56 (AI), Hero ???

Ik open met QQ UTG en krijg de SB als caller meer which is nice.
      Een A valt op de flop maar hier cbet ik omdat nog wel vaak voor lig. Moet de bet hier hoger? SB callt.
      De trun checkt hij en in check terug, ik wil eigenlijk de pot klein houden en denk tegelijk dat hij best vaak een aas in zijn handen heeft.
      De river verandert niet zo veel maar SB vlamt hier ineens AI.
      What to do?
      SB is zeer passief wat mij doet denken dat hij enkel agressie vertoont met een A of nog beter.
      Aan de andere kant is dit zo'n gigantische overbet dat ik twijfel of hij dit niet als (semi)-bluf doet
  • 4 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Wss TT, wel easy fold imo. Het enige wat je beat is eigenlijk een missed FD.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      SB is zeer passief wat mij doet denken dat hij enkel agressie vertoont met een A of nog beter.
      Aan de andere kant is dit zo'n gigantische overbet dat ik twijfel of hij dit niet als (semi)-bluf doet

ja je wilt jezelf hier in een call praten, maar dit is toch wel een duidelijke fold imo:) .

Hij heeft lage af dus zal wss heel weinig gaan bluffen en betten, en als hij het doet is dat wss met de beste hand:) .

Als je weet dat hij callhappy is en makkelijk float kan je zelfs nog een bet plaatsen op de turn vr value. Maar de river kan je echt niet callen:)
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ik wil mezelf niets aanpraten hoor, maar ik vind het vaak heel verdacht als ze zo gaan overbetten op de river. Wie callt dat dan nog? :D

Heb hem gefold hoor :]
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Ik wil mezelf niets aanpraten hoor, maar ik vind het vaak heel verdacht als ze zo gaan overbetten op de river. Wie callt dat dan nog? :D

Heb hem gefold hoor :]
      vraag ik me ook altijd af:D . Overbets op low limits zijn bijna altijd de nuts:)