NL 10 - QQ again

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik heb bij onderstaande hand de volgende vragen:

- moet ik hier op de flop uberhaupt een betje maken?
      - wat doe ik hier vervolgens op de river?

ik vind zijn minraise op de flop al redelijk verdacht. villian is vrij fishy, dus hij kan dit hier met een Kx hand doen, maar wellicht ook wel met een A van schoppen. gezien de odds die ik krijg is het denk ik wel een easy call.. river bet ik vervolgens 1/2 pot voor value, maar na zijn huge raise besluit ik maar te folden, aangezien ik imo hier vaak tegen een A van schoppen aanloop, en ik sommige gevallen misschien nog wel een FH. wat denken jullie? nice fold?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $11,57
      BU:
      $32,53

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG1 with Q:spade: , Q:club:
      Hero raises to $0,40, 5 folds, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) K:spade: , J:spade: , 4:spade: (2 players)
      Hero bets $0,5, BU raises to $1,00, Hero calls $0,50.

Turn: ($2,95) 3:spade: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

River: ($2,95) 3:heart: (2 players)
      Hero bets $1,5, BU raises to $15,70, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $5,95
  • 4 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Wat ik op de flop zou doen, vind ik lastig! Als je bet en hij raised je, dan krijg je inderdaad de odds om te callen, maar de odds naar wat, de nutts? Welke outs reken je, je kan er niet zomaar vanuit gaan dat hij de aas niet heeft, denk ik! Je bet niet om te protecten, want er ligt een K en een goede draw heb je zelf ook. Voor value: Weet ik niet, want hij called je misschien alleen met beter, hij heeft veel Kx handen in zijn range en natuurlijk de Aas van schoppen. Ik zou naar zijn raise misschien wel folden, je begeeft je uit positie, ik zou niet comfortabel verder spelen hier en mijn hand hier opgeven en niet meer geld in deze pot willen investeren. ( denk dat deze alleen maar geld gaat kosten)

Ik zou checken om het niet te lastig maken voor mezelf, je zit uit positie, dus deze hand is niet comfortabel te spelen.

Ik zou check-call spelen op de flop, wel betten op de turn voor value dan wanneer ik mijn flush oppik, kijken wat hij doet, called hij bet ik nog eens op de river voor value, gaat hij dan allin, fold ik! Raised hij mij op de turn dan zou ik check-call of check-fold spelen op de river, dit ligt aan de grote van zijn bet!

Had ook sowieso gefold hoor op de river, hij kan hier inderdaad een flush en een full house hebben geen reden om te callen hier! Hoe vaak zal hij hier zijn stack riskeren met een bluff?

Zou ik alleen doen zoals je net las in een thread van mij :f_cool: oeps!

>>>>>>>>>>>>>Check ook mijn blog eens! Update ik dagelijks!<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      vind em wel goed gespeeld , river bet ik wel 2$
      Als ie raised kan je mucken gezien dat nu echt eens een line is die ze nooit als bluf gaan nemen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      yoshiwa kan je effe verduidelijken waarom halfpot op deze flop een goede sizing is? :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je wil hem met minder doen callen :)