NL5 maniac maakte me gek!

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Dit is dan de hand die me vandaag het meeste geld heeft gekost en dat is mijn eigen schuld! Had aan deze hand ook nog wel geld over kunnen houden als ik hem normaal gespeeld had ,gewoon raisen pre-flop en hem uitspelen tegen deze fish. Voel me nu zelf de fish :f_confused:

Alleen maar handen online zetten die ik redelijk goed gespeeld heb word ik ook niet beter van, dus bij deze, shame on me :facepalm:

De button speelt echt elke hand en raised iedereen pre-flop, je ziet het aan zijn stats.
      Ik zit op een goede hand te wachten om zijn geld af te pakken, maar dan krijg ik KQ suited in de small blind, hij raised zoals die altijd doet en ik gooi al mijn geld erin, gewoon allin hoe stom kan ik zijn, gewoon zonder na te denken!
      Vervolgens word ik gecalled en hoppa weg geld! Stom stom stom.

Waarschijnlijk niet in de goede sectie gezet, valt weinig over te zeggen!

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $6,9
      BU:
      $6,46

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:diamond: , Q:diamond:
      4 folds, BU raises to $0,55, Hero raises to $6,90 (All-In), BB folds, BU calls $5,91 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Flop: ($12,97) 9:spade: , 3:heart: , 2:spade:
      Turn: ($12,97) 5:club:
      River: ($12,97) 2:diamond: (2 players)

Final Pot: $12,97

Results follow (highlight to see):
      BU shows one pair tweeën (Ad Qs)
      Hero shows (Kd Qd)

BU wins with one pair tweeën (Ad Qs)
  • 2 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      lastig handje! als villian hier inderdaad zoveel handjes opent, doe je het denk ik nog wel vrij aardig tegen zijn range..

je zit hier oop, en callen speelt dus niet echt lekker. ik denk dat ik hier dus pf raise. lastige is hier wel, als je hier 3,5x zijn raise bet (1,90$) dat je al bijna commited bent. maak je echter een kleinere bet, dan zal villian hier toch vaak callen. ik bet hier dus toch vrij groot uit, met het idee om zo de pot op te pakken..

maakt villian vervolgens een 4bet, dan moet je het er denk ik wel ingooien. dit is ook een beetje afhankelijk van zijn 3bet stats. called / raised hij veel op 4bets, of fold hij juist vaak? je hebt al 1/3 van je stack erin zitten, en ik zie hem dit met zoveel Ax , Kx e.d. doen dat een call imo wel fine is..

flatcalled hij je 3bet gewoon en hit je niet op de flop, dan denk ik dat op dit board geen c-bet maak, omdat je op dit board weinig kan reppen, behalve een premium pocket pair. ook weer sterk van stats afhankelijk (fold to c-bet). bet villian vervolgens zelf groot uit, dan fold ik alsnog..

benieuwd wat de judge van deze hand vindt!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je had gewoon moeten raisen ipv te pushen idd :)