Missen van functies op Ipoker

• Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Ik mis wat oude vertrouwde functies op Ipoker die ik op andere clients wel had. Zie ik ze over het hoofd of zijn ze er niet?
      - Raisen per SB (dus in 50-100 level wil ik dat tie naar 150 springt en niet naar 200, nu ben ik zelf alles aan het intypen)
      - Waarschuwingspiepje als ik aan de beurt ben of nog X-seconden over heb. Ik hoor soms wel een piepje dat ik aan de beurt ben maar lang niet elke keer.
      - Als ik met HM importeer dan zie ik aan tafel niet de laatste hand waarmee ik ben gebust. (die staat niet in de 'laatste 3 potjes gespeeld'). Wil vaak toch even kijken hoe ik gebust ben.
  • 13 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik mis ook heel veel ja, en het stomste vind ik nog wel idd hun timer systeem. Bij SNG's heb je maar 15 seconden om na te denken en bij cashgames iets van 20 of 30, dat maakt echt totaal geen sense. Ze moeten echt een time bank toevoegen om nog even 15 secs te kunnen denken.
      En ja, irritant dat ze geen piep geven ofzo maar geluid had ik toch altijd al uit staan.

Alsnog overkomt het me nog wel eens dat ik een hand mis, daar hebben anderen ook last van want ik zie veel mensen op zit uit gaan en dat ze daarna snel weer op drukken dat ze er wel zijn.

Ook die betsliders kun je niet veranderen, zou graag een 2.5x willen maar moet nou alles intypen.

Deze dingen maakt het mij helaas dat ik me moet beperken tot 3 tafels :( De software is erg beperkt, maar je kunt er nog net mee door. Ze moeten echt de software een grote update geven.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      minimaxmod deaud?
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Ik mis 'fold&show' ... altijd goed voor je image als je een tough laydown kan laten zien.

Extra timertje idd.

En bij filters kun je beginner-tafels uitvinken ... maar dan blijven ze er wel tussen staan vreemd genoeg.

Ook zo iri is dat je geen notes/chats kunt finishen omdat de tafels steeds 'verspringen'
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rrrood
      minimaxmod deaud?
      Daar moet je voor betalen om iPoker wel fatsoenlijk te laten functioneren? :coolface:
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      minimaxmod deaud?
      Daar moet je voor betalen om iPoker wel fatsoenlijk te laten functioneren? :coolface:
      Dat gebruikte ik toen ik nog op ipoker speelde. Maakt alles vet overzichtelijk, maar geeeen idee of het nog bestaat..
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      minimaxmod deaud?
      Dat gebruikte ik toen ik nog op ipoker speelde. Maakt alles vet overzichtelijk, maar geeeen idee of het nog bestaat..
      Ik heb gegoogled en het bestaat gewoon nog, maar kun je dan ook betsliders e.d. veranderen?
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      minimaxmod deaud?
      Ik heb gegoogled en het bestaat gewoon nog, maar kun je dan ook betsliders e.d. veranderen?
      Vroeger kon je gewoon betknoppen instellen: 3/4 pot, 2/3 pot, enz. Verder wel een timer die loopt + een waarschuwingsgeluidje. Verder kan je je tafels customizen tm dealer button aan toe. Maar dit is 2 jaar geleden ofzo, dus geen idee wat er veranderd is. (disclaimer)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
      Ik mis 'fold&show' ... altijd goed voor je image als je een tough laydown kan laten zien.

Extra timertje idd.

En bij filters kun je beginner-tafels uitvinken ... maar dan blijven ze er wel tussen staan vreemd genoeg.

Ook zo iri is dat je geen notes/chats kunt finishen omdat de tafels steeds 'verspringen'
      waarom zou dat goed zijn voor je image,
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb nog gekeken naar de minimaxmod, maar blijkt een beta te zijn waarvoor je moet betalen. Vind het allemaal een beetje erg raar voor een beta programma. Hij vraagt 20 euro voor 6 maanden in de email die je ontvangt, als je een key opvraagt.

En dan weet ik nog steeds niet of het mij bevalt, het enige wat ik wil veranderen is m'n betsliders (waarvan ik niet zeker ben of dat wel kan met die mod). En hopen dat iPoker eens de software wat uitgebreider maakt met time bank enz.

Ik bedoel maak dan gewoon een trial versie die mensen even kunnen uitproberen ?(
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik had minimaxmod gratis, nooit geweten dat je er voor moest betalen... ?(
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
      Ik had minimaxmod gratis, nooit geweten dat je er voor moest betalen... ?(
      key plz :D

Ja dat wist ik ook niet, ik zeg, request key, komt er een mail terug dat ik niet in zijn database sta en dat ik dus maar moet dokken ?(
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Ik heb nog gekeken naar de minimaxmod, maar blijkt een beta te zijn waarvoor je moet betalen. Vind het allemaal een beetje erg raar voor een beta programma. Hij vraagt 20 euro voor 6 maanden in de email die je ontvangt, als je een key opvraagt.

En dan weet ik nog steeds niet of het mij bevalt, het enige wat ik wil veranderen is m'n betsliders (waarvan ik niet zeker ben of dat wel kan met die mod). En hopen dat iPoker eens de software wat uitgebreider maakt met time bank enz.

Ik bedoel maak dan gewoon een trial versie die mensen even kunnen uitproberen ?(
      Anders mail je je vragen ff naar Anton?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Heeft toch niet veel zin, want uiteindelijk moet ik dan toch betalen voor een beta waar ik dus geen zin in heb. Al helemaal niet met uitzicht op de aankomende iPoker update ;)

Vind het sowieso belachelijk dat je er third party software bij moet kopen om alles fatsoenlijk te laten werken... Het enige wat ik zou willen is kaartendeck veranderen en bet tabs met die mod, maar dat kan tegenwoordig op elke pokersite. Behalve iPoker :s_confused: