8r resteal 108

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      20/18 speler, had hem al een paar keer zien raisen en ik had een solid image aan de tafel.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Hoppi777 (3,445)
      UTG+1 indeouw (5,370)
      MP1 gidromat (4,000)
      MP2 sercan19881 (9,497)
      MP3 chabb64 (6,465)
      CO ILTOR (3,720)
      BTN SERGEIsport (2,145)
      SB csufi74 (2,255)
      BB christof1111 (2,270)

Blinds: 60/120 Ante 15

Pre-Flop: (315, 9 players) christof1111 is BB 10:spade: 8:heart:
      7 folds, csufi74 raises to 240, christof1111 goes all-in 2,255, csufi74 calls 2,000

Flop: 8:club: A:heart: 9:heart: (4,630, 2 players, 1 all-in)

Turn: A:diamond: (4,630, 2 players, 1 all-in)

River: 7:club: (4,630, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 4,630
      csufi74 shows
      A:spade: 8:spade:
      christof1111 shows
      10:spade: 8:heart:

csufi74 wins 4,615 (net +2,360)

christof1111 collects 15 (net -2,255)
  • 12 antwoorden
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Bill laat uw resultaten weg in het vervolg... want het beïnvloedt mijn redenering ;)

Persoonlijk ben ik minder geneigd hier te shoven, maarja ikzelf speel misschien TE tight.

Ik zou hier reshoven met suited connectors, courtcards en pocket paren
      wellicht ook Ax, maar voor x durf ik nu geen getal te zeggen, want ik ben door het resultaat bevooroordeeld.

ik vind de T8o iets te marginaal, suited zou ik het borderline vinden, vanaf J9s ben ik al meer geneigd te reshoven denk ik.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
      Bill laat uw resultaten weg in het vervolg... want het beïnvloedt mijn redenering ;)

Persoonlijk ben ik minder geneigd hier te shoven, maarja ikzelf speel misschien TE tight.

Ik zou hier reshoven met suited connectors, courtcards en pocket paren
      wellicht ook Ax, maar voor x durf ik nu geen getal te zeggen, want ik ben door het resultaat bevooroordeeld.

ik vind de T8o iets te marginaal, suited zou ik het borderline vinden, vanaf J9s ben ik al meer geneigd te reshoven denk ik.
      but... but... I was solid:(
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      daarom dat ik zeg dat ik misschien TE tight ben ;)

Ook al zijt ge solid... solid kan ook beteken dat ze u als een goede speler beschouwen en u in staat achten zulke plays te maken...
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze

Ook al zijt ge solid... solid kan ook beteken dat ze u als een goede speler beschouwen en u in staat achten zulke plays te maken...
      bitch please, ik was 9/6 aan het spelen toen:p. Maar ik denk dat het gwn vrij standaard hand is. Hij opent veel dus ik ga veel shoven en dan zal hij wel wat looser callen i guess
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton

bitch please, ik was 9/6 aan het spelen toen:p. Maar ik denk dat het gwn vrij standaard hand is. Hij opent veel dus ik ga veel shoven en dan zal hij wel wat looser callen i guess
      level je jezelf nu niet?;)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      had tot dan gwn amper een hand gespeeld omdat er geen leuke spot was. Daarom dat ik zen call met a8 ook wat loose vind. Maar ik kan begrijpen dat hij het toch callde als hij dacht wat ik zei.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      dit hangt toch gewoon af wat je denkt dat zijn calling range is. Als hij groot deel nog raise-fold kun je hier gewoon shoven ;) en je doet het nog aardig goed tegen zijn calling range ,behalve a8 lololol
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      dit hangt toch gewoon af wat je denkt dat zijn calling range is. Als hij groot deel nog raise-fold kun je hier gewoon shoven ;) en je doet het nog aardig goed tegen zijn calling range ,behalve a8 lololol
      Ja prob dat A8 wel bottom vn zen range is en low bi callen mensen normaal toch niet loose genoeg dus denk dat het wel kan:) . Zeker als ik dan zelf ng een nitty image heb.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ja maar ik bedoel meer met dat je jezelf levelt zo van:

Jij weet dat hij wat looser callt dus wat heeft het dan voor zin om T8o te pushen, of zie ik het verkeerd?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
      Ja maar ik bedoel meer met dat je jezelf levelt zo van:

Jij weet dat hij wat looser callt dus wat heeft het dan voor zin om T8o te pushen, of zie ik het verkeerd?

Mijn redenering was vooral: gast opent vaak, ik speel 9/6 dus ben solid bezig, ik shove het er hier in want hij kan me swso ni loose callen.

Ik had geen read dat hij wat looser callde. Maar ik dacht gwn dat hij als hij men stats niet bekeek zo kon denken.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ahh ok, nja het zal wel niet heel terrible zijn.. maar is natuurlijk vrij lastig om te weten op wat voor image hij jou heeft...
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Kvind het wel ok.
      Ik denk dat hij hier veel te vaak gaat folden dus is het heel snel profitable om te shoven.