22 dollar TT

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      utg opener speelde 28/22 91 handen. ik twijfelde tussen call of squeeze. Wat doe je als utg of mp over je squeeze komt?
      Squeeze kon wss wel wat groter
      No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG bartekkacap (9,135)
      UTG+1 Ivival (2,755)
      MP1 taucher14 (2,655)
      MP2 Ooklander (7,731)
      MP3 persii (11,256)
      CO eddy781 (5,017)
      BTN christof1111 (5,106)
      SB p4nic87 (6,425)
      BB Sunsan.F.M (1,344)

Blinds: 75/150 Ante 15

Pre-Flop: (360, 9 players) christof1111 is BTN 10:spade: 10:heart:
      bartekkacap raises to 375, 1 fold, taucher14 calls 375, 3 folds, christof1111 raises to 900, 2 folds, bartekkacap calls 525, taucher14 calls 525

Flop: 3:diamond: 3:club: 9:spade: (3,060, 3 players)
      bartekkacap checks, taucher14 checks, christof1111 bets 1,224, bartekkacap folds, taucher14 calls 1,224

Turn: J:spade: (5,508, 2 players)
      taucher14 checks, christof1111 bets 2,203, taucher14 calls 516

River: 4:heart: (8,227, 2 players)
  • 10 antwoorden
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      kunnen we hier niet gewoon pre erin gooien ? iets van 30-34bb toch:)
      wel aan grote kant. Maar postflop gaat meestal kut, en hier word je vaak geflat door je kleine sizing.

En ik heb geen zin om 25% van stack pre erin te gooien om daarna te folden op kut boards.

Bovendien zit er zoveel deadmoney dat je stack gewoon met 20% increased als ze folden.

Als je je range wilt balanceren ( omdat je met KK-AA ook niet zou shoven) dan zou ik het indd gewoon rond 1000-1100 maken :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      kunnen we hier niet gewoon pre erin gooien ? iets van 30-34bb toch:)
      wel aan grote kant. Maar postflop gaat meestal kut, en hier word je vaak geflat door je kleine sizing.

En ik heb geen zin om 25% van stack pre erin te gooien om daarna te folden op kut boards.

Bovendien zit er zoveel deadmoney dat je stack gewoon met 20% increased als ze folden.

Als je je range wilt balanceren ( omdat je met KK-AA ook niet zou shoven) dan zou ik het indd gewoon rond 1000-1100 maken :)
      true, maar dat leken me gwn teveel bb om erin te shoven pre. Maar blij te horen dat het kan:) .

of je ng kan folden na 3bet is eig een domme vraag dan denk ik, want je komt wss niet meer weg vn TT daar.

Mja balancen is wss niet echt nodig neem ik aan omdat er geen history is met villains.
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Ik vind dit wel interessant,

ik vind TT ook meestal heel slecht spelen. Als je een call krijgt op je squeeze en er komen overcards zit je denk ik met een probleem, dus om die reden zou ik ook geneigd zijn te shoven. Maar langs de andere kant: de UTG raise is natuurlijk altijd een risico. Je zegt wel dat hij vrij vaak speelde, maar opende hij ook zo vaak UTG?

is het mogelijk om hier te callen? of is dat absoluut not done?
      Hier folden lijkt mij zwak neem ik aan?

zoals je de hand gespeeld hebt, zou ik ze wsl op dezelfde manier gespeeld hebben, maar idd iets groter reraisen
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
      Ik vind dit wel interessant,

ik vind TT ook meestal heel slecht spelen. Als je een call krijgt op je squeeze en er komen overcards zit je denk ik met een probleem, dus om die reden zou ik ook geneigd zijn te shoven. Maar langs de andere kant: de UTG raise is natuurlijk altijd een risico. Je zegt wel dat hij vrij vaak speelde, maar opende hij ook zo vaak UTG?

is het mogelijk om hier te callen? of is dat absoluut not done?
      Hier folden lijkt mij zwak neem ik aan?

zoals je de hand gespeeld hebt, zou ik ze wsl op dezelfde manier gespeeld hebben, maar idd iets groter reraisen
      callen kan wel denk ik als utg een nit is, maar hij was actieve speler, ook in ep.
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      In dat geval neig ik toch naar een shove. Eigenlijk krijg je een droomflop voor je TT, waardoor ze nog speelbaar blijft...
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Squeeze zou ik groter maken.
      Vind dat wel een goed plan op zich. UTG opent wijd en de caller is normaal niet sterk.
      UTG zal niet vaak callen en dus hoef je daar niet zo bang voor te zijn.
      Nu geef je hem echter te goeie odds vind ik. Dit is x2.25, dat is mn sizing tegen 1 speler.
      Enige reden om het wat kleiner te maken zou zijn om MP incentive te geven om loose te shoven maar gezien al het geld in de pot al zal je in veel situaties hem liever zien folden dan shoven.
      Ik vind 1,050-1,100 prima.

Postflop is gewoon broke gehen, toch zeker op deze flop.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Squeeze zou ik groter maken.
      Vind dat wel een goed plan op zich. UTG opent wijd en de caller is normaal niet sterk.
      UTG zal niet vaak callen en dus hoef je daar niet zo bang voor te zijn.
      Nu geef je hem echter te goeie odds vind ik. Dit is x2.25, dat is mn sizing tegen 1 speler.
      Enige reden om het wat kleiner te maken zou zijn om MP incentive te geven om loose te shoven maar gezien al het geld in de pot al zal je in veel situaties hem liever zien folden dan shoven.
      Ik vind 1,050-1,100 prima.

Postflop is gewoon broke gehen, toch zeker op deze flop.
      Groter squeezen is best wel terrible op de 22s waar je toch wel iets moet balancen. Op 5$ probably true, hier is hij zo fine gespeeld imo
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Zou je hier ooit bluffen dan?
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Zou je hier ooit bluffen dan?
      Iig wel tegen een zwakkere range in positie willen blijven zitten.

En zijn zeker spots dat ik hier good flopping hands of evt met een read een hand met blocker 3bet. Al ben ik met je eens dat de spot op het eerste gezicht best wel lelijk is, ga ik hier toch niet ineens groter 3betten waardoor je in mijn ogen alleen maar tegen een sterkere range blijft zitten.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Maar ik wil ook niet zozeer gecalled worden.
      En ik wil bij een call postflop altijd broke gaan.
      Dus het is niet zo dat ik meer opties krijg door een grotere stack te behouden en dan krijg ik er het liefst zoveel mogelijk preflop in terwijl ik nog veel value uit mn hand kan halen.