Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL2 QQ hit trips

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Erg kort simpel handje, maar dit soort dingen gebeurd mij nou immens vaak. Is hier nog meer uit te halen of? Vrij veilige flop, had ik hier moeten slowplayen?

Villain is redelijk loose, vandaar dat ik bette.

--

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      UTG2:
      $1.03
      MP1:
      $2.00
      MP2 (Hero):
      $2.07
      MP3:
      $2.58
      CO:
      $0.99
      BU:
      $2.32
      SB:
      $1.98
      BB:
      $2.00

Preflop: Hero is MP2 with Q, Q.
      UTG2 calls $0.02, MP1 folds, Hero raises to $0.10, 5 folds, UTG2 calls $0.08.

Flop: ($0.23) Q, 7, 4 (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $0.10, UTG2 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.23.
  • 5 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Aangezien de board hier heel droog is, check ik meestal behind hier.

Als villain echt superloose calling station achtig is, bet ik wel. Als je bet, moet je wel 2/3 pot betten volgens mij.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Dit gebeurt iedereen wel redelijk vaak. Ik zou de flop wel altijd betten, als villain niets heeft gaat hij op de turn toch ook folden. Dus wil je de pot al op de flop opbouwen. Het bord is heel droog, betten tussen iets meer dan halfpot tot 2/3. Kleinere bets zijn in deze spot zo raar dat ze al verdacht zijn. Met AK op deze flop ga je ook vaak 2/3 betten dus bet je best evenveel met je monsters.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Dit gebeurt iedereen wel redelijk vaak. Ik zou de flop wel altijd betten, als villain niets heeft gaat hij op de turn toch ook folden. Dus wil je de pot al op de flop opbouwen. Het bord is heel droog, betten tussen iets meer dan halfpot tot 2/3. Kleinere bets zijn in deze spot zo raar dat ze al verdacht zijn. Met AK op deze flop ga je ook vaak 2/3 betten dus bet je best evenveel met je monsters.
      Ik had het misschien niet genoeg uitgelegd, maar de redenering achter een check op de flop is natuurlijk dat je villain de kans geeft om nog iets te hitten, waardoor hij niet meer "niets" heeft op de turn, en dus wel gaat callen. En zelfs als hij niets hit op de turn, gaat hij af en toe nog bluffen op turn.
      ==> als je hier altijd de flop bet tegen eender welke tegenstander is het toch wel -EV imo
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Ik zie hier geen statistieken staan van de spelers, maar denk dat het heel erg afhangt van het soort spelers wat je hier doet, als je geen reads hebt, gewoon betten.
      1 - betten: callingstation.
      2 - Slowplayen: Alleen bij iemand met een hoge agression factor of als je weet dat hij nog wel eens de neiging heeft om te gaan bluffen als je checkt, als de turn wederom een blank is zou ik het weer laten afhangen van de speler of je gaat betten of niet.

Weet je van de speler dat hij een agressieve speler is en altijd bet als hij iets heeft dan heeft betten denk ik geen zin omdat hij dan fold. check dan nogmaals om hem op de river de kans te geven om te gaan bluffen. (wat veel spelers doen)

lastig uit te leggen, heeft met zoveel dingen te maken hier wat te doen, vooral van het type speler wat je tegenover je hebt denk ik.

Denk wel dat de meeste mensen zouden zeggen dat je op de turn altijd moet gaan betten omdat je anders geen value uit je hand krijgt, maar ik heb het hierboven dan ook over uitzonderlijke situaties waarbij het board volledig ongevaarlijk is, over het algemeen moet je op de turn toch gewoon gaan betten voor value.

beetje eens ninjaconsul?

Check mijn blog!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      eens met wat hierboven staat , met de opmerking dat dit nu wel een van de boards is waar je snelst kan overwegen om te checken , gezien er echt like 0 draws zijn , enorm weinig kans dat ie een Q heeft , die laagste kaart heeftie nooit gehit , dus je bet eigl enkel tegen PP en 7x voor value