Nl10 Sh Aa

• Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Tegen een 25/17/2 speler.
      Check de flop op redelijk droog bord om op de turn een bet te inducen.
      Dit lukt, en ik check-raise (had iets groter mogen zijn denk ik?).
      River hit ik mijn set, maar straight- en flushdraws komen aan.
      Had ik beter de river gecheckt omdat deze draws aankomen of misschien kleiner gevaluebet, en dan folden op een raise?

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (MP) ($11.07)
      Button ($13.19)
      SB ($10.75)
      BB ($10)
      UTG ($11.56)

Preflop: Hero is MP with A:diamond: , A:heart:
      1 fold, Hero bets $0.40, 1 fold, SB calls $0.35, 1 fold

Flop: ($0.90) Q:spade: , 2:club: , 4:heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Turn: ($0.90) 10:spade: (2 players)
      SB bets $0.60, Hero raises to $1.80, SB calls $1.20

River: ($4.50) A:spade: (2 players)
      SB checks, Hero bets $3.10, SB calls $3.10

Total pot: $10.70 | Rake: $0.52
  • 3 antwoorden
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Waarom zou je zo'n bet willen inducen? Ik zou op dit droge board gewoon c-betten. Niet alleen omdat je dat ook met air doet. Maar je mist ook value van Qx en bijv. JJ. Zeker op een stake als NL10, zou ik hier altijd c-betten. Nu krijg je een natte turn, waardoor er nog veel speculatieve handen in villains range zitten, die hij eigenlijk had gefold op de flop. Denk ook dat je check/raise groter mag zijn omdat er veel kaarten op de river zijn die je niet wilt zien. Denk maar bijv aan elke schoppen, maar ook elke 9,T,Q,K,J.

As played, komt nu de schoppen A op de river, en zit je met een lastige keuze. Doordat hij naar je toe checked, verwacht ik dat hij een hand heeft met showdownvalue maar geen sterke hand. Zou hier ook altijd voor een halfpotsize bet kiezen, om nog 2 pairs te laten callen.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door olram6
      Waarom zou je zo'n bet willen inducen? Ik zou op dit droge board gewoon c-betten. Niet alleen omdat je dat ook met air doet. Maar je mist ook value van Qx en bijv. JJ. Zeker op een stake als NL10, zou ik hier altijd c-betten. Nu krijg je een natte turn, waardoor er nog veel speculatieve handen in villains range zitten, die hij eigenlijk had gefold op de flop. Denk ook dat je check/raise groter mag zijn omdat er veel kaarten op de river zijn die je niet wilt zien. Denk maar bijv aan elke schoppen, maar ook elke 9,T,Q,K,J.

As played, komt nu de schoppen A op de river, en zit je met een lastige keuze. Doordat hij naar je toe checked, verwacht ik dat hij een hand heeft met showdownvalue maar geen sterke hand. Zou hier ook altijd voor een halfpotsize bet kiezen, om nog 2 pairs te laten callen.
      this:)
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Ok bedankt voor de reacties :)