NL25 FR JAo

• KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BB:
      $15.34
      UTG2:
      $16.96
      MP1:
      $8.93
      MP2:
      $9.17
      MP3:
      $10.59
      CO:
      $25.00
      BU:
      $24.15
      SB (Hero):
      $29.15

Preflop: Hero is SB with A, J.
      UTG2 folds, MP1 calls $0.25, 2 folds, CO raises to $1.00, BU folds, Hero raises to $3.00, 2 folds, CO calls $2.00.

Flop: ($6.5) 5, 3, 2 (2 players)
      Hero bets $4.00, CO calls $4.00.

Turn: ($14.5) 8 (2 players)
      Hero bets $8.00, CO raises to $18.00(All-In), Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $22.5.

Hier gaat een play beetje fout, denk dat ik echt een uge mistake maak, maar een poppetje in mn hoofd blijft maar zeggen dat ik toch iets goed doe.. dus als iemand even de confusaments er uit kan halen, would be nice.

Villian speel 16/13 maar eigenlijk geen sample ( 32 handjes )
      geen fold to 3bet etc. Villian was tot dan vrij loose aggressive aan het spelen ( hij had 32/21) dus daarom besluit ik zijn iso hier te 3betten..
      Lijkt me weinig mis mee, then the flop comes. Ik moet hier denk ik ofwel dubbel barrelen ofwel check/? spelen aangezien waarschijnlijk niet veel handen uit zn range op deze flop zullen folden. Ik cbet en hij flat vrijwel direct. Ik denk dat ik hier vaak tegen TT JJ AQ AK etc zit en dat ik met een 2nd barrel hem vrij vaak van vooral de Ax handen ga afzetten.. Ik kan geen check call spelen of iets anders dus daarom moet ik denk ik al op de flop besluiten wat ik ga doen. Ik denk dat ik niet supergroot hoef te betten op dit board omdat hij echt niet gaat bluffen, en als hij KA QA wou afstacken op dit board had hij waarschijnlijk de flop al geraised. Nu is de vraag, ga ik hem hier ooit van JJ TT etc afzetten op de turn. Ik denk overigens niet dat hij met die handen gaat shoven op het moment dat ik 10$ bet ofzo. Confusament met wss een paar foutjes in mn denkproces, level mezelf etc.
  • 5 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Snap niet waarom zoveel mensen zo graag light 3betten als ze OOP zitten :) . En dan nog tegen een unknown waar je postflop nooit gaat weten waar je staat.
      Ik 3bet hier dan ook niet, als je meer stats op hem hebt dan zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn 3bet toch 3,5$ maken, nu ga je te vaak gecalled worden als je het maar 3x zijn raise maakt imo terwijl je liefst hebt dat hij fold prelfop.
      As played zit je nu natuurlijk in een kutspot en is het moeilijk te beoordelen wat hier te doen, tegen sommige spelers is het hier goed om te cbetten/second barrelen, tegen anderen die geen overpairs opgeven in 3bet pots helemaal niet. Tegen een unknown hou ik het hier gewoon bij een cbet + 2nd barrel op goede turn kaarten zoals A/K/ :diamond:
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hmmm...
      Ben het over paar dingetjes niet helemaal eens, want AJo speelt gwn slecht postflop OOP vs fish en BU 3 way, dus ik pak veel liever preflop de pot op. Sizing ben ik het met je eens.
      2nd barrel op een K of A vindt ik juist niet geweldig omdat ik dan al zijn pairtjes als JJ etc ga laten folden en handen die mij beaten in zijn range laat. zou liever hem laten uitbetten en als hij niet bet dan de river een kleine value bet maken..
      Reden waarom je jouw line eerder zou nemen?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      AJ speelt OOP inderdaad niet geweldig, maar liever dat dan de pot op te blazen en beginnen light 3betten tegen unknowns.
      Op een K lijkt me het wel logisch dat je 2nd barrelt en geen calls wilt, bij een A turn 2nd barrel ik voor value, hij kan altijd nog callen met iets van een draw zoals 44 of iets dergelijks of een PP zoals JJ omdat hij denkt dat jij aan het bluffen bent.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      2nd barrel op een K is idd wel logisch. Maar A zou ik liever check spelen op de turn en een grote barrel plaatsen op de river zodat je als die JJ en pocketpairtjes heeft alleen maar meer laat betalen. te protecten tegen een draw, zie 44 hoef ik dan niet want die heeft me al beat.

Overigens heb ik de Ad blocker voor een flushdraw dus die kans is ook niet erg groot in een 3bet pot
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      2nd barrel op een K is idd wel logisch. Maar A zou ik liever check spelen op de turn en een grote barrel plaatsen op de river zodat je als die JJ en pocketpairtjes heeft alleen maar meer laat betalen. te protecten tegen een draw, zie 44 hoef ik dan niet want die heeft me al beat.

Overigens heb ik de Ad blocker voor een flushdraw dus die kans is ook niet erg groot in een 3bet pot
      pff, ja maar ik vind dat nu eenmaal altijd zo obvious als ze gaan checken op een A turn om dan de river te barrelen. Ik call dat minder rap met een hand als JJ of iets dergerlijks dan een 2nd barrel omdat zo een check turn/barrel river als bluff op niks slaat en ik weet dat ik ook geen enkele valuehand meer beat heb.

die 44 is natuurlijk een foutje van mij, weeral iets te snel geweest :facepalm: