syteem pokerstars

• Delorge0070
      Delorge0070
      Bronze
      Hoi

ik word hier echt telkens gek van,

ieder keer hitten de andere spelers hun straat, fullhouse en dergelijke,

en dat terwijl die spelers hun handen allang gefold moeten hebben na mijn sterke raise,

nu denk ik gewoon dat het systeem zuigt, want als ik ook die hand speelt, die hand die allang gefold moest hebben dan hit ik niks,

en wint de ander met highpair A A, terwijl ik ook A A had en die ander speler hit dan zijn straat,

omgekeerde wereld bij mij, dit klopt voor geen meter!!! :( :f_mad:
  • 50 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Meen je dit serieus of is het een grapje? :D
    • Delorge0070
      Delorge0070
      Bronze
      dat meen ik man,

al die spelers zijn gewoon dronken in het weekend, tyfuslijers!!
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oh oh, als dit serieus bedoelt is dan gaan er weer een paar virtuele bomen sneuvelen aan begripvolle posts ;) .
    • Delorge0070
      Delorge0070
      Bronze
      ach waarom post ik dit ook,

jullie genieten hiervan, jullie genieten ervan hoe andere spelers op tilt zijn

jullie hebben geen leven hoor, ik post dit omdat ik wil weten waarom dit zo is

laat maar zitten, ga maar daar achter je pc lekker genieten van andere spelers die op tilt zijn

daar worden jullie groot van (silver, Gold(
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      Ik had hier vroeger ook last van.
      Heb toen een mail gestuurd of ze mij iets minder suckouts konden geven.
      Nu maak ik dikke winst. Je moet het wel vriendelijk vragen en niet schelden, anders doen ze het niet.

Ohja, je moet ook beloven dat je alleen maar op Pokerstars blijft spelen, niet op andere rooms
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      ik run ook bagger op stars
      speel op 888 veel beter :P
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door euroshopper
      Nu maak ik dikke winst. Je moet het wel vriendelijk vragen en niet schelden, anders doen ze het niet.

Ohja, je moet ook beloven dat je alleen maar op Pokerstars blijft spelen, niet op andere rooms
      Heb ik heel lang geleden ook gedaan, sinds die dag nooit weer een bad beat gehad! =D
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Oorspronkelijk gepost door euroshopper

Heb ik heel lang geleden ook gedaan, sinds die dag nooit weer een bad beat gehad! =D
      Ja echt super handig, zo is poker echt easy game. Je moet alleen wel weten hoe je het moet aanpakken
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Delorge0070
      :coolface:
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze

laat maar zitten, ga maar daar achter je pc lekker genieten van andere spelers die op tilt zijn

Heb je enig idee hoe zielig je nu klinkt?
      Als je geen commentaar wil op wat je zegt moet je in de eerste plaats al niet posten.
      Maar zo gaan uithalen naar spelers die je obv geen gelijk geven getuigt van ZERO kennis ivm pokeren.

Wat je zegt is nu eenmaal complete and utter bullshit.
      Maar ja, je hebt ons betrapt.
      Wij Goldie's kicken op bronze spelers die tilten.
      Hopelijk ben ik snel Black member....
      Kan ik ook gaan kicken op Goldie's.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Simpele oplossing: gewoon niet in weekend spelen.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Delorge0070want als ik ook die hand speelt, die hand die allang gefold moest hebben dan hit ik niks
      Solid strategy....
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze

Ik geniet hier helemaal niet van. Met mijn post bedoelde ik eigenlijk dat je, door je tilt, jezelf nu iets aandoet (een nutteloos thread starten) waardoor de situatie alleen nog maar erger wordt. Je stelt namelijk de vraag "ik post dit omdat ik wil weten waarom dit zo is", terwijl je weet dat er maar twee antwoorden mogelijk zijn; je bent verslagen door variance of de pokerroom is rigged. Aangezien dit laatste niet het geval en het eerste een onderdeel van poker is, vraag ik me af wat je nu voor reacties verwacht?

Het weekend is inderdaad 'bijzonder' qua spel. Opeens verschijnen er mensen die komen gokken in plaats van poker spelen. Voordeel is dat je hierdoor soms makkelijk geld/chips kunt winnen. Nadeel is dat je de door de meest bijzondere suckouts beat wordt. Dit weekend heb ik vanwege dit spelletje een ticket t.w.v. $700 gewonnen. De chips bleven mijn kant opvliegen als ik de beste hand had. De persoon links van mij had echter minder geluk toen zijn 100BB+ AI raise (met AA) gecalled werd door iemand met 62o en hij beat werd door Two Pair. Die had er toen zo de pest in dat hij de tafel verliet.

Het is gewoon een feit dat je in het weekend de grootste malloten tegenkomt. Vaak doe je hier je voordeel mee, maar regelmatig zul je ook met veruit de beste hand verliezen. Merk je dat je hier niet tegen kunt, stop dan even met spelen en ga iets anders doen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      of enkel regs spelen:D
    • battlesir
      battlesir
      Bronze
      daar is meer dan een stop gesprongen, maar ja op tilt gaan kan ook wel eens lekker zijn, weet je inieder geval dat je leeft, en poker voor een gedeelte ook uit geluk bestaat.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Dit weekend heb ik vanwege dit spel een ticket t.w.v. $700 gewonnen.
      Nice hidden brag! :coolface:
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      en wint de ander met highpair A A, terwijl ik ook A A had en die ander speler hit dan zijn straat,

AA in de hand allebei? Wauw, dan heb je echt heul veul pech!!!111!!1!

:f_eek:
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MintberryC
      Nice hidden brag! :coolface:
      Hehe, zo was het niet bedoeld. Meer als motivatie voor TS om te blijven spelen. (Moet zeggen dat het voor mij ook wel een morele opkikker was. Na een downswing in november waardoor mijn BR ongeveer break-even was na 3 maanden spelen kon ik wel een meevaller gebruiken :D .)
    • dailytear
      dailytear
      Bronze

hey!
      het feit dat ik geen leven heb, heeft helemaal nix met poker te maken
      ik had al geen leven voordat ik poker speelde...

cherish the love :heart: