nl2 straight + FD

• Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      PokerStars - $0.02 NL (9 max) - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 4

SB: $2.00
      BB: $2.00
      UTG: $1.92
      Hero (UTG+1): $4.37
      MP: $4.31
      MP+1: $0.83
      CO: $1.21
      BTN: $2.04

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has 8:heart: 6:heart:

fold, Hero raises to $0.06, MP calls $0.06, MP+1 calls $0.06, fold, fold, fold, fold

Flop: ($0.21, 3 players) 9:heart: T:club: A:heart:
      Hero bets $0.10, MP calls $0.10, MP+1 calls $0.10

Turn: ($0.51, 3 players) 7:club:
      Hero bets $0.39, MP calls $0.39, MP+1 calls $0.39

River: ($1.68, 3 players) 8:diamond:
      Hero bets $1.28, MP calls $1.28, MP+1 calls $0.28 and is all-in

Hero shows 8:heart: 6:heart: (Straight, Ten High) (Pre 30%, Flop 11%, Turn 69%)
      MP shows K:heart: J:heart: (Straight, Jack High) (Pre 26%, Flop 42%, Turn 31%)
      MP+1 mucks A:club: K:diamond: (One Pair, Aces) (Pre 44%, Flop 47%, Turn 0%)
      MP wins $4.30

Ik mag aannemen dat ik beat ben op deze river?

mp's spelen 75% van hun handen..mp 1 nog maar 20 handen gespeeld. mp al 112
  • 5 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      86s zou ik in deze positie niet openen. Wanneer je hit haal je moeilijk nog value omdat je zo vaak uit positie gaat spelen. Heel uitzonderlijk kan het eens,... Maar dan moet je ook 4BB openen zoals met je andere handen.

Op de flop speelt het nu echt moeilijk. Je zit uit positie tegen twee spelers. Deze flop zal de andere spelers vaak gehit hebben en hebt naast je equity voor de flush weinig fold equity. Je kleine bet straalt echt veel zwakte uit, iemand met top pair zou hier pot sized moeten betten om te protecten, als je wil cbetten zou ik ook zo groot betten.

Op de turn hit je de nuts (J8 bij villains is weinig waarschijnlijk). Ook hier moet je pot sized betten, je zit nog in een multiway pot dus moet je nog altijd protecten tegen mogelijke draws. (JQ, hogere fd)

De river is een zeer slechte kaart. Ik denk dat je gewoon check/fold speelt op een grote bet. Niemand die geen J heeft zal jouw bet daar callen dus haal je geenenkele value uit zo'n grote bet.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      86s zou ik in deze positie niet openen. Wanneer je hit haal je moeilijk nog value omdat je zo vaak uit positie gaat spelen. Heel uitzonderlijk kan het eens,... Maar dan moet je ook 4BB openen zoals met je andere handen.

Op de flop speelt het nu echt moeilijk. Je zit uit positie tegen twee spelers. Deze flop zal de andere spelers vaak gehit hebben en hebt naast je equity voor de flush weinig fold equity. Je kleine bet straalt echt veel zwakte uit, iemand met top pair zou hier pot sized moeten betten om te protecten, als je wil cbetten zou ik ook zo groot betten.

Op de turn hit je de nuts (J8 bij villains is weinig waarschijnlijk). Ook hier moet je pot sized betten, je zit nog in een multiway pot dus moet je nog altijd protecten tegen mogelijke draws. (JQ, hogere fd)

De river is een zeer slechte kaart. Ik denk dat je gewoon check/fold speelt op een grote bet. Niemand die geen J heeft zal jouw bet daar callen dus haal je geenenkele value uit zo'n grote bet.
      +1

Word eentonig dat ik het met je eens ben! haha

Waarom open je hier met 86s?? Dan kom je vanzelf in zulke situaties waarin je geld gaat verliezen.

En op de river easy fold! Waarom bet je hier nog?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Waarom open je hier met 86s?? Dan kom je vanzelf in zulke situaties waarin je geld gaat verliezen

yea i know...BBQ + beer voor het grinden i guess :(

Omdat ik hier toch de J wou reppen.
      Ik speel hier tegen spelers die tot op dat moment 75% van hun handen hebben gespeeld.
      Dacht dat het wel een mooie spot was om te reppen.
      maar as played was het idd c/f op de river :facepalm:

Ah well...beer makes you stupid i guess :heart:
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Waarom open je hier met 86s?? Dan kom je vanzelf in zulke situaties waarin je geld gaat verliezen

yea i know...BBQ + beer voor het grinden i guess :(

Omdat ik hier toch de J wou reppen.
      Ik speel hier tegen spelers die tot op dat moment 75% van hun handen hebben gespeeld.
      Dacht dat het wel een mooie spot was om te reppen.
      maar as played was het idd c/f op de river :facepalm:

Ah well...beer makes you stupid i guess :heart:
      haha, speel dus noooooit meer als je hebt gedronken, dan vraag je erom om je bankroll te verliezen!

:f_biggrin:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul

+1

Word eentonig dat ik het met je eens ben! haha

Waarom open je hier met 86s?? Dan kom je vanzelf in zulke situaties waarin je geld gaat verliezen.

dit :) en niet dronken spelen:D