nl2 JJ trips op board

• Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      PokerStars - $0.02 NL (9 max) - Holdem - 3 players
      Hand converted by PokerTracker 4

Hero (SB): $7.48
      BB: $1.60
      BTN: $1.09

Hero posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has J:diamond: J:heart:

BTN calls $0.02, Hero raises to $0.06, BB calls $0.04, BTN calls $0.04

Flop: ($0.18, 3 players) 5:diamond: 5:spade: 5:heart:
      Hero bets $0.14, BB calls $0.14, fold

Turn: ($0.46, 2 players) 7:diamond:
      Hero bets $0.35, BB calls $0.35

River: ($1.16, 2 players) 7:club:

Hero bets $1.22, BB calls $1.05 and is all-in

Hero shows J:diamond: J:heart: (Full House, Fives full of Jacks) (Pre 77%, Flop 0%, Turn 0%)
      BB shows 5:club: 6:club: (Four of a Kind, Fives) (Pre 23%, Flop 100%, Turn 100%)
      BB wins $3.10

Eerste hand die villain speelt. Net aan tafel komen zitten.
      Veel te aggresief gespeeld van mij?
      Ik zet villain hier wel op een PP aangezien hij blijft callen.
  • 6 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je zit in small blind en bu heeft al gecalld dus zou ik preflop al zeker naar 0,10$ raisen.
      Flop, turn en river bet vind ik goed. Hij gaat je hier heel vaak met slechtere handen callen.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Je zit in small blind en bu heeft al gecalld dus zou ik preflop al zeker naar 0,10$ raisen.
      Flop, turn en river bet vind ik goed. Hij gaat je hier heel vaak met slechtere handen callen.
      ow ja nu zie ik het ook :) normaal zou ik daar 0.08$ gebet hebben
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      ow ja nu zie ik het ook :) normaal zou ik daar 0.08$ gebet hebben
      Ik zou hier ook gewoon 4BB + 1BB per limper betten, beetje standaard op deze limiet, anders callen ze je zo makkelijk met van alles en nog wat!

Voor de rest netjes gespeeld, hij betaald je hier denk ik met elke pocket, dus je gaat hier vaak van hem winnen, zitten meer pockets in zijn range waarvan je wint dan waarvan je verliest, zeker niet te agressief gespeeld!

En denk dat handen die nog niets hadden je op de river nu ook gaan betalen aangezien er een full house op tafel is verschenen.

>>>>>>>>>>>>>>check mijn blog<<<<<<<<<<<<<<<
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis

Ik zou hier ook gewoon 4BB + 1BB per limper betten, beetje standaard op deze limiet, anders callen ze je zo makkelijk met van alles en nog wat!

Zowieso callen ze met vanalles en nog wat op NL2. De reden om groter te raisen is dat hoe groter je de pot preflop krijgt, hoe makkelijker je allin geraakt zonder te moeten overbetten en je zo met je sterke handen meer value haalt.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis

Zowieso callen ze met vanalles en nog wat op NL2. De reden om groter te raisen is dat hoe groter je de pot preflop krijgt, hoe makkelijker je allin geraakt zonder te moeten overbetten en je zo met je sterke handen meer value haalt.
      dat dus.. pf gewoon naar 0.10$ raisen. je zit OOP en er zit al een limper in de hand, dus gewoon 5x bb raisen.. beste line is hier gewoon bet flop, bet turn, bet river. AA, KK en QQ gaan hier sowieso pf 3betten, dus JJ is gewoon bet,bet,bet. cooler dat villian hier een 5 vasthoudt, maar op de lange termijn is deze play sowieso +EV (mits je het pf idd wel wat groter maakt, want nu maak je het met 3bb voor suited connectors, pockets en broadways vrij goedkoop om toch een flop te zien)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ja, de sizing preflop is erg belangrijk voor het verdere verloop van de hand. Dus probeer hier goed op te letten (het maakt alles wat makkelijker dan op volgende straten).

As played is dit gewoon prima hoor, gewoon een cooler dat hij die 5 heeft. Je krijgt hier vaak genoeg value van zwakkere handen.