NL20: AQ raise met minraise

• Pokerruudje
      Pokerruudje
      Gold
      Onderstaande hand speelde ik gisteravond...

In Ep open ik AQs.... De BB besluit te minraisen...

Gegevens BB: PFR 38 PFR 3 3bet 16.7 Handen 37
      Weinig stats nog...

Vervolgens de flop:

Erg droog..... Door zijn potraise besluit ik te callen.
      Vaak komt dit over als bluff (Hebben jullie hetzelfde gevoel hierbij?)
      Vervolgens checkt hij op de turn.... En ik besluit te betten...
      Omdat ik een flushdraw krijg doe ik een Semibluff om te kijken waar ik
      sta.... Kan dit? Of zou ik gewoon moeten checken?

Op de river mis ik.... Nu besluit mijn tegenstander weer te checken...
      en denk ik dat ik ook moet checken? (mee eens?)

Pacific, $0.10/$0.20 No Limit Hold'em Cash, 9 Players
      <a href=""http://www.holdemmanager.com/"">Poker Tools[/url] Powered By <a href=""http://www.holdemmanager.com/"">Holdem Manager[/url] - The Ultimate <a href=""http://www.holdemmanager.com/"">Poker Software[/url] Suite.

BB: $21.15 (105.7 bb)
      Hero (UTG+1): $22.29 (111.5 bb)
      UTG+2: $12.59 (63 bb)
      MP1: $20 (100 bb)
      MP2: $20.31 (101.5 bb)
      MP3: $22.65 (113.2 bb)
      CO: $20.62 (103.1 bb)
      BTN: $19.40 (97 bb)
      SB: $21.63 (108.2 bb)

Preflop: Hero is UTG+1 with Q A
      Hero raises to $0.70, 7 folds, BB raises to $1.20, Hero calls $0.50

Flop: ($2.50) 7 J 4 (2 players)
      BB bets $2.50, Hero calls $2.50

Turn: ($7.50) 6 (2 players)
      BB checks, Hero bets $5.62, BB calls $5.62

River: ($18.74) 8 (2 players)
      BB checks, Hero check??? of....? Ik heb niks hé
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Villains stats zijn echt raar, PFR 3 en 3BET 16 is volledig tegenstrijdig dus zou ik er geen rekening mee houden.

Preflop moet je wel callen op een minraise.
      Op de flop geef ik wel meteen op. Je hebt nog geen reads en villain zal vaker een betere hand hebben dan jij.

As played heb je wel geluk met je nfd op de turn en na zijn check zou ik ook proberen de pot op te pikken en elke river shoven als hij weer checkt. Hij heeft toch twee keer zwakte getoond en jij ziet er heel sterk uit (set) Je hebt nog ongeveer een 2/3 potsized river bet over en daarmee heb je nog veel fold equity. Als hij dan callt met een overpair moet je toch een note maken dat hij die checkt op de turn.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Villains stats zijn echt raar, PFR 3 en 3BET 16 is volledig tegenstrijdig dus zou ik er geen rekening mee houden.

Preflop moet je wel callen op een minraise.
      Op de flop geef ik wel meteen op. Je hebt nog geen reads en villain zal vaker een betere hand hebben dan jij.

As played heb je wel geluk met je nfd op de turn en na zijn check zou ik ook proberen de pot op te pikken en elke river shoven als hij weer checkt. Hij heeft toch twee keer zwakte getoond en jij ziet er heel sterk uit (set) Je hebt nog ongeveer een 2/3 potsized river bet over en daarmee heb je nog veel fold equity. Als hij dan callt met een overpair moet je toch een note maken dat hij die checkt op de turn.
      +1

inderdaad folden op de turn hier. hij heeft je al geraised preflop, dus zal vaak een betere hand hebben. (pocket,AK)
      Waarom besluit je hier te callen? Wat is je verdere plan, wil je hier gaan bluffen, je weet niets van villian! Nooit doen dus, tenzij je specifieke reads hebt.

Op de river vind ik dat je hier best een grote bet kan plaatsen, zoals ninjaconsul zegt, het board is wel scary voor hem en aangezien je hem steeds gecalled hebt ook een mogelijke set kan hebben.

>>>>Mijn blog<<<<<
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      fold flop , floaten IP met overs is dan wel de betere manier van een float , maar dannog , op een potbet zou ik het niet te snel proberen , zeker niet zonder echte reads :)