NL5 A7 2 fishes limpen

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zit hier in de CO en 2 fishes hebben gelimped, ik wil ze graag isoleren en raise naar 0,30 cent.

Op de flop word er naar mij toe gecheckt, een pairt board dus ik besluit nog eens te raisen, wat ik natuurlijk nooit moet doen als ik niets hit tegen 2x fish. welke vaak nog gaan callen wanneer ze iets hebben.
      Was anders geweest als er nog maar 1 over was gebleven, juist?

Ik word geminraised door UTG 2 andere speler fold en ik besluit te callen, absoluut stom natuurlijk, ik weet nog wat ik dacht.
      Ik kijk naar de stats ik zie AF 1,7, dan ga ik denken, zal hij mij weg willen bluffen, het is maar een minraise, het is een fish dus zal wel niets hebben, ik call en doe net of ik de 10 heb. Op de turn bet hij maar 0,50, wat ik zwak vind overkomen en er is een flush aangekomen dus ik denk ik raise ( slaat weer nergens op haha)
      Hij called mij en ik weet nu dat hij de 10 moet hebben een beetje laat en een totaal overdreven bluff op het verkeerde moment, gelukkig check ik hier de river wel!

Moet afleren om zo te bluffen en te denken dat mensen misschien wel niets hebben, ik gewoon te moe dan ga ik dom spelen.

Heb hier wel wat aan gehad vandaag, is dit zeker mee te verhelpen denk ik!

Time Management

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $15,95
      MP3:
      $4,9
      Hero:
      $7,21

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:heart: , 7:spade:
      UTG2 calls $0,05, 2 folds, MP3 calls $0,05, Hero raises to $0,30, 3 folds, UTG2 calls $0,25, MP3 calls $0,25.

Flop: ($0,97) T:spade: , T:club: , 3:club: (3 players)
      UTG2 checks, MP3 checks, Hero bets $0,7, UTG2 raises to $1,40, MP3 folds, Hero calls $0,70.

Turn: ($3,77) Q:club: (2 players)
      UTG2 bets $0,5, Hero raises to $1,50, UTG2 calls $1,00.

River: ($6,77) 4:spade: (2 players)
      UTG2 checks, Hero checks.

Final Pot: $6,77
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      A7o vind ik te zwak om tegen twee vissen te isoleren. (je isoleert ook niet want ze gaan alle twee callen). Tegen 1 vis die veel foldt op cbets is het perfect.

Flop zou ik ook niet meer cbetten; zoals je zelf correct analyseert. Op zo'n board gaan ze echt altijd callen omdat ze denken (en hier terecht) "dat je niets hebt".

Tegen 1 villain ga je op deze flop wel altijd cbetten
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Hoi Rik,

deze doet een beetje pijn aan mijn ogen :P

Preflop kan je deze hand best folden. Eigenlijk verwoordt Ninjaconsul het perfect. De fish callen hier toch wel.

De rest van de hand wil ik eigenlijk niet meer bespreken met "as played" aangezien je zelf ook wel inziet dat je in eerste instantie al niet in deze spot terecht moet komen.

Tegen één fish die vaak foldt op c-bets is het inderdaad een ander verhaal, maar tegen twee spelers die zo callhappy zijn: gewoon valuepoker spelen.